رهبر: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی از تعدد کاندیداها بپرهیزند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید از تعدد کاندیداها در عرصه انتخابت بپرهیزند؛ زیرا این امر باعث خورد شدن آرا می‌شود.

حجت السلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری انتخابات پرشور در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: فضای انتخابات باید به نوعی مهیا شود که تمامی مردم ایران به صحنه بیایند و به کشورهای جهان نشان دهند که پای انقلاب ایستاده اند و تابع دستورات مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات پرشور، یک وظیفه ملی و شرعی است که تمامی افراد باید در راستای انجام این وظیفه گام بردارند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اکثریت قاطع ملت ایران همواره در صحنه حاضر هستند و با شرکت در انتخابات‌ها سرنوشت کشور و مردم را انتخاب می‌کنند.

رهبر خاطرنشان کرد: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی جهت برگزاری انتخابات پرشور باید از هرگونه کشمکش و درگیری سیاسی بپرهیزند و با وحدت و همدلی، افراد شایسته انقلابی را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی کنند و از تعدد کاندیداها در عرصه انتخابت بپرهیزند؛ زیرا این امر باعث خورد شدن آرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در ایام پیش از انتخابات لازم است حکومت به داد مردم برسد؛ زیرا فشار گرانی کالاهای اساسی مردم را در رنج و عذاب قرار داده است. لازم است دستگاه حرکتی را در زمینه بهبود شرایط اقتصادی مردم انجام دهند.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد: متأسفانه در شرایط بحرانی کرونا برخی از اقشار مردم بلا تکلیف پشت در مجلس شورای اسلامی به عنوان‌های مختلف تجمع می‌کنند. باید به داد این مردم رسید و تدبیری را برای رفع مشکلات آنها اتخاذ کرد.

کد خبر 477816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.