پایان عملیات بتن‌ریزی پروژه سردار شهید سلیمانی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: آخرین مرحله عرشه پل شماره چهار مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در راستای اجرای عملیات عمرانی، بتن‌ریزی شد که با انجام آن بتن‌ریزی همه عرشه‌ها صورت گرفته است.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به حساسیت عملیات بتن‌ریزی پروژه سردار شهید سلیمانی، عملیات بتن‌ریزی عرشه پل شماره چهار طبق برنامه زمان‌بندی انجام گرفت.

وی ادامه داد: با بتن‌ریزی مرحله آخر پل شماره چهار مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی به حجم یک هزار و۲۰۰ تن، عملیات بتن‌ریزی این پروژه پایان یافت، بنابراین مراحل تکمیلی پروژه در حال انجام است تا طبق برنامه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان افزود: مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی دارای پنج پل است که با پایان یافتن عملیات بتن‌ریزی عرشه پل شماره چهار، بتن‌ریزی همه عرشه‌ها تکمیل شده است.

وی در رابطه با چگونگی بتن‌ریزی در هوای سرد و همچنین میزان رعایت موارد ایمنی، گفت: در این خصوص سعی شده عملیات بتن‌ریزی عرشه‌ها در بهترین ساعات گرم روز انجام شود، همچنین تعداد میکسرها و پمپ‌ها به گونه‌ای مستقر شوند که قبل از سرد و تاریک شدن هوا عملیات بتن‌ریزی پایان یابد.

طرفه تابان اظهار کرد: به منظور بالا رفتن ضریب اطمینان، زیر عرشه توسط پلاستیک‌های بزرگ پوشش داده شد تا بخاری‌های موجود در آنجا بتوانند گرمای لازم را به زیربتن‌های موجود در عرشه برسانند.

وی در رابطه با رعایت موارد ایمنی در پروژه گفت: در هنگام عملیات بتن‌ریزی، موارد ایمنی به صورت کامل و دقیق اجرا شد و همه اکیپ‌های بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) نیز در محل مستقر بودند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همراه با ابر پروژه شهید سلیمانی، عملیات اجرایی چندین پروژه خیابان‌سازی در مناطق مختلف تا پایان سال به پایان می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 477804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.