پیش بینی بورس امروز ۹ اسفند + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار در سهم‌های کوچک همچنان منفی و سهم‌های شاخص ساز تعادلی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس امروز _‌شنبه ۹ اسفندماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند: بررسی رفتار معامله گران و سرمایه گذاران در روزهای اخیر با دشواری‌هایی همراه است، به طور مثال روز سه شنبه هفته گذشته شاهد جمع آوری کامل صف‌های فروش بودیم و انتظار تحلیلگران این بود که روز آینده یعنی چهارشنبه بازار سبز پوش باشد که فقط دقایق ابتدایی اینگونه بود.

اخبار مؤثر در بازار امروز

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار کرد: دولت بایدن علی‌رغم وعده‌هایی که درباره بازگشت به برجام می‌دهد حاضر به عقب‌گرد از سیاست تغییر برچسب تحریمی علیه نهادهای ایرانی نیست. ترامپ در آخرین ماه‌های حضورش، برخی نهادهای تحریم شده ایران را با برچسب تروریسم، دوباره تحریم کرد؛ بایدن می‌تواند ایران را بابت حمایت از تروریسم در منطقه پاسخگو کند و این کار را انجام خواهد داد.

موافقت آمریکا با انتقال بخشی از دارایی‌های مسدود شده ایران

یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی گفت: آمریکا با انتقال بخشی از دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی موافقت کرده است اما چگونگی انتقال این دارایی‌ها باید با همکاری آمریکا مورد بررسی قرار بگیرد.

تهدید ایران درباره پایان توافق با آژانس

رویترز مدعی است به نامه‌ای دست ‎یافته است که در آن ایران تهدید کرده در صورتی که در جلسه آتی شورای حکام موضع ضد ایرانی آمریکا از سوی اعضا پیش برده شود، به توافق اخیر با آژانس انرژی اتمی پایان می‌دهد.
فضای سیاسی منفی همچنان پا برجا است و آنچه مردم تصور می‌کردند که با روی کار آمدن بایدن شرایط سیاسی به نفع ایران تغییر می‌کند تغییری رخ نداده است.

پیش بینی می‌شود بازار در سهم‌های کوچک همچنان منفی و سهم‌های شاخص ساز تعادلی باشند.

کد خبر 477722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.