ابرهای باران زا همچنان مهمان آسمان اصفهان/ هوا سردتر می‌شود

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب و مرکز استان تا اواسط هفته پیش رو خبر داد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان تا اواسط هفته پیش رو ادامه دارد، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت نیمه ابری و مه آلود پیش‌بینی می‌شود و بارش برف و باران در نواحی غرب و جنوب و به صورت پراکنده در مناطق مرکزی استان تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

وی به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین میزان بارش به ترتیب از دهاقان با میانگین ۷.۵ میلی‌متر، دهق ۵.۲ میلی‌متر، زرین‌شهر و فریدون‌شهر ۴.۵ میلی‌متر باران (۳۰ سانتی‌متر برف)، شهرضا ۳.۱ میلی‌متر، خوانسار ۲.۳ میلی‌متر (هفت سانتی‌متر برف) و چادگان ۲ میلی‌متر (هشت سانتی‌متر برف) گزارش شده است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان اضافه کرد: کاشان با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 477610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.