خط و نشان سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین برای ایران و سایر رقبا

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: هر ۹ امتیاز باقی مانده در مسابقات انتخابی جام جهانی را می‌خواهیم و برای رسیدن به آن می‌جنگیم.

به گزارش ایمنا، «هلیو سوزا» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت این تیم برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: فکر می‌کنم حریفانمان با احترام بیشتری نسبت به قبل به ما نگاه می‌کنند. حالا آنها با نگاه و احترام متفاوتی ما را می‌بینند. آنها دوست دارند مقابل ما بازی کنند و می‌دانند که برای شکست دادن مان خیلی مشکل خواهند داشت.

سوزا ادامه داد: اگر در بازی اول مقابل کامبوج به پیروزی نرسیم، برد در سایر بازی‌ها هم سخت می‌شود. ما باید بر فلسفه بازی خودمان تمرکز کنیم. وقتی مسابقات دوباره شروع شود، ما بیشتر آماده خواهیم بود. بازی نخست، مهمترین مسابقه است. بعد از آن به مسابقه بعدی فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بحرین تاکید کرد: اگر هر اتفاقی مقابل ایده‌هایمان رخ بدهد، باید به جنگیدن ادامه بدهیم. باید کارمان را در بازی انجام بدهیم نه بعد از آن. برای تمام مسابقات آماده خواهیم شد ولی این فوتبال است. برابر مهمترین تیم‌های این بخش از جهان بازی خواهیم داشت. با آنها می‌جنگیم و می‌خواهیم بر فضای آنها غلبه کنیم.

سوزا در پایان گفت: ما می‌جنگیم و هر کاری برای گرفتن ۹ امتیاز از سه مسابقه انجام می‌دهیم. اگر در هر بازی اشتباه کنید، مشکلات بیشتری برای رسیدن به اهداف ایجاد می‌شود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال بحرین در گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است. قرار است ادامه این رقابت‌ها به صورت متمرکز در خردادماه ۱۴۰۰ در یک کشور برگزار شود ولی میزبان آن مشخص نیست.

در این گروه عراق و بحرین اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز سوم است. ایران در بازی رفت مقابل بحرین و عراق تن به شکست داده بود.

منبع: مهر
کد خبر 477583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.