دولت توجه ویژه‌ای به استان اصفهان دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور از استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مهم و تاثیرگذار کشور نام برد و گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و صنعتی کشور دارد.

به گزارش ایمنا، محمود واعظی در نخستین روز از سفر به اصفهان به اتفاق عباس رضایی، استاندار اصفهان در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اظهار کرد: اصفهان از نظر صنعتی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر در همه دولت‌ها از جمله دولت تدبیر و امید مورد توجه خاص و ویژه‌ای بوده است.

وی توسعه اشتغال در کشور را از اولویت‌های اصلی این دولت عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی در استان اصفهان در دولت تدبیر و امید تلاش شده که اشتغالزایی پایدار در این استان افزایش یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه سرمایه‌گذاران خصوصی در حوزه تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: این دولت همیشه بر کاهش تصدی‌گری نهادهای دولتی تاکید داشته و برای فراهم کردن بستر فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی تلاش کرده است.

واعظی ادامه داد: در سالهای فشار حداکثری و جنگ اقتصادی دشمن، بخش خصوصی در افزایش تولید و تأمین نیازمندی‌های کشور نقش خوبی ایفا کرده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌های مدیریت استان در کنترل و مهار بیماری کرونا را بسیار خوب و نتیجه‌بخش توصیف کرد و گفت: علمای استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه نقش مهمی در این موفقیت داشتند که جای تقدیر دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار از تلاش دولت برای حل مشکلات استان اصفهان و همچنین کمک به توسعه و پیشرفت این استان قدردانی کرد و گفت: وظیفه همه ما در این شرایط حساس و مهم حمایت است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که همدلی و اتحاد را در جامعه تقویت کنیم و در شرایط حساس امروز کشور با توجه به فشار تحریم‌ها، همبستگی در میان همه و تلاش برای افزایش تولید یک وظیفه همگانی است.

کد خبر 477555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.