کشف جسد زن جوان در کوه

کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق، رهایی از قصاص بعد از ۵ سال، کشف جسد زن جوان در کوه، شاخ به شاخ شدن ۲ مینی‌بوس، مرگ مردی بر روی ریل قطار و دستگیری سارق فرش‌های ابریشمی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۷ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح عملیاتی ۳ روزه پلیس در استان خبر داد.

حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در برنامه‌ریزی جامع و نظام مند پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان کالا، در ارزیابی کارشناسی انجام شده از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا با بهره‌گیری از توان عملیاتی پلیس به مدت سه روز در استان اجرایی شد.

وی گفت: در این طرح عملیاتی سه روزه، تعداد ۱۵ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و تعداد سه انبار کالای قاچاق شناسایی و ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه حامل بار قاچاق نیز توقیف شدند.

رهایی از قصاص بعد از ۵ سال

رئیس شورای حل اختلاف کرمانشاه گفت: در سال ۱۳۹۴ به دلیل اختلاف بین دو طایفه در روستاهای توابع هرسین نزاع و درگیری صورت می‌گیرد و منجر به کشته شدن ۱ نفر و زخمی شدن تعدادی از ساکنین روستا می‌شود.

جبار تجاری ادامه داد: این موضوع به حدی جدی و فراگیر می‌شود که آسیب و ضرر و زیان فراوانی به اهالی روستا و منازل و دام و اراضی می‌شود و اختلاف‌ها روز به روز گسترده می‌شود.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده‌های اولیه و گزارش پاسگاه انتظامی و ورود دستگاه قضائی، قاتل شناسایی و دستگیر و ضمن اعتراف این پرونده منجر به صدور رأی قصاص شده که با درخواست خانواده قاتل و دستور دادستانی محترم این پرونده در شعبه ۴۴ ستاد تألیف قلوب استان کرمانشاه (سازش در قتل) به جریان افتاده و فعالیت همکاران این شعبه برای اتمام دادن به این اختلاف و تلاش جهت بازگشت آرامش به منطقه به صورت گسترده انجام می‌پذیرد و اولیای دم رضایت می‌دهند.

کشف جسد زن جوان در کوه

فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار کرد: در پی اعلام سقوط یک زن ۳۵ ساله از کوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

قدرت الله شهبازبیگی افزود: بلافاصله گروهی از مأموران انتظامی شهرستان به محل حادثه واقع در ارتفاعات کوه کولگ منطقه صالح آباد اعزام شدند.

وی با اشاره به گزارش مأموران، تاکید کرد: این زن ۳۵ ساله به همراه خانواده جهت تفریح به ارتفاعات کوه کولگ رفته بود که در ارتفاعات برای پیاده‌روی جدا شده که در این حین و دور از خانواده از ارتفاع سقوط کرده و در دم فوت می‌کند.

شاخ به شاخ شدن ۲ مینی‌بوس

در اثر برخورد ۲ دستگاه مینی‌بوس امروز ۵ نفر زخمی شدند و رئیس سازمان اورژانس استان یزد در این زمینه گفت: برخورد ۲ دستگاه مینی‌بوس در شهرک صنعتی یزد ۵ زخمی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: حادثه برخورد ۲ مینی‌بوس در شهرک صنعتی یزد به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد و ۲ کد امدادی آمبولانس برای امداد رسانی به محل اعزام شدند و به مصدوم امدادرسانی کردند.

مرگ مردی بر روی ریل قطار

سخنگوی اورژانس مشهد گفت: پیرمردی در ریل قطار دچار حادثه شده و علت آن را نمی‌دانیم، اما فوت در محل رخ داده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در گزارش خود نوشتند مردی حدوداً ۶۵ ساله و مجهول‌الهویه در اثر حادثه احتمالی با قطار دچار فوت در محل شده است و قطع شدن پا و سر این فرد را تأیید نمی‌کنم چون در گزارش به آن اشاره نشده است.

سارق فرش‌های ابریشمی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ۱۳ تخته فرش ابریشمی گران قیمت از منزل وی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه سرقت منزل پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

حسین ترکیان افزود: کارآگاهان با بررسی و کنترل تصاویر دوربین‌های مدار بسته این سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متهم به سرقت ۱۳ تخت فرش ابریشمی اعتراف کرده است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق فرش‌های ابریشمی مسروقه کشف شد و کارشناسان ارزش فرش‌ها را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

کد خبر 477517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.