۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک آماده عملیات برف روبی

معاون خدمات شهری شهردار لاهیجان با اشاره به آماده‌باش ستاد بحران این شهرداری، گفت: ۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک آماده عملیات برف روبی و خدمات رسانی است.

امین رشیدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در شهر لاهیجان و پیرو جلسات ستاد مدیریت بحران، شهرداری لاهیجان آماده‌باش صد در صدی را با ظرفیت کامل لجستیکی و نیروی انسانی شروع کرده است.

معاون خدمات شهر شهردار لاهیجان با تاکید بر اینکه در دو شیفت کاری و آماده‌باش واحدهای اجرایی و خدماتی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تمامی ماشین آلات برف روب و خدمات رسان در حوزه شهری در دو بخش خصوصی و شهرداری آماده ارائه خدمات شایسته به شهروندان لاهیجانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک از جمله لودر، بیل بکهو، برف روب، بالابر آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

رشیدی نژاد از همه شهروندان درخواست کرد: از پارک در حاشیه کوچه و خیابان‌ها پرهیز کنند تا عملیات برف‌روبی با کندی صورت نگیرد و نکات ایمنی در هنگام بارش برف و پس از آن یخ زدگی معابر را رعایت تا از این نعمت به نحو مطلوب استفاده و با شادی پشت سر بگذارند.

کد خبر 477504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.