۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید در کشور افزوده می شود

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تا پایان دولت ۱۵ هزار تخت به ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور افزوده می شود.

به گزارش ایمنا، قاسم جان بابایی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید فکوری جویبار با اظهار اینکه با تاکید بر افزایش ظرفیت تخت بیمارستان‌های خصوصی اظهار داشت: شمار تخت‌های بیمارستان‌های دولتی نسبت به جمعیت کشور مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات کمبود تخت‌های درمانی را با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی رفع کرد، افزود: بخشی از مشکلات این بخش تا پایان فعالیت دولت رفع می‌شود.

جان بابایی یادآور شد: ۱۵ هزار تخت درمانی تا پایان دولت به شمار تخت‌های بیمارستانی در کشور افزوده می‌شود.

آئین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۲۱۱ تختخوابی شهید فکوری جویبار ظهر پنجشنبه همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در جویبار برگزار شد.

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای ۲۵ هزار مترمربع در هفت طبقه احداث شده است.

این مرکز از بخش‌هایی نظیر آزمایشگاه، تصویربرداری، رادیولوژی، واحد جراحی قلب باز، سی سی یو، داروخانه و غیره برخوردار است.

تخت‌های بستری این بیمارستان در اتاق‌های یک یا دو نفر دایر است.

منبع: مهر

کد خبر 477495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.