«آفتاب نیمه شب» و «زیر نور کم» مجوز نمایش گرفتند

شورای پروانه نمایش، با اکران دو فیلم «آفتاب نیمه شب»، «زیر نور کم» موافقت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: زیر نور کم به تهیه کنندگی احسان رسول اف وکارگردانی محمد پرویزی و آفتاب نیمه شب به تهیه کنندگی و کارگردانی شهریار بحرانی موافقت کرد.

فیلم سینمایی زیر نورِ کم به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه کنندگی احسان رسول اف، اولین فیلم بلند محمد پرویزی در مقام کارگردان است.

لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی بازیگران این ملودرام اجتماعی هستند.

آفتاب نیمه شب، به تهیه کنندگی و کارگردانی شهریار بحرانی، برشی از زندگی شهید حسن طهرانی مقدم به نویسندگی سیدمحمد حسینی است.

این فیلم با استفاده از بازیگران جوان تئاتر ساخته شده و تاکنون اسمی از هنروران آن منتشر نشده است.

شهریار بحرانی برای اولین بار در سینمای ایران دکوپاژ اولیه سکانس‌های پرهزینه فیلم اخیرش را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در استودیو مجازی انجام داده است. این اقدام برای شبیه سازی، مطالعه از درون، بررسی رنگ و نور، زوایای دوربین و زمان بندی دقیق قبل از فیلمبرداری، توسط میثم احمدی متخصص هوش مصنوعی به عنوان مدیر پروژه فوق انجام می‌گیرد.

کد خبر 477491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.