کمپ فوتبال در آستارا احداث می شود

شهردار بندر آستارا گفت: در حال مذاکره با سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم در صورت توافق، کمپ فوتبال در این شهر احداث می شود.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تلاشیم تا با مشارکت بخش خصوصی کمپ فوتبال مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا را با مشارکت بخش خصوصی در آستارا احداث کنیم تا تیم‌های فوتبال رده‌های ملی و باشگاهی برای اردوی های آمادگی از آن بهره ببرند.

وی افزود: آستارا دارای شرایط خاص جغرافیایی، آب و هوای مناسب و داشتن همزمان دو مرز آبی و خاکی با کشور جمهوری آذربایجان، اسکله، بندر، راه آهن، قرار گرفتن در کریدور شمال - جنوب و امکانات طبیعی همچون کوه، جنگل، دریا و تالاب است در کنار این ظرفیت‌ها، موقعیت بسیار خوبی برای احداث کمپ فوتبال مجهز برای اردوی آمادگی تیم‌های فوتبال کشور را دارد.

شهردار آستارا عنوان کرد: در حال حاضر با دو سرمایه گذار بخش خصوصی در حال مذاکره برای احداث کمپ فوتبال در آستارا هستیم و امید زیادی داریم تا در این راستا به توافق و نتایج خوبی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: زمین مناسبی در ورودی شهر آستارا در نظر گرفته شده که در صورت توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی، می‌توان کمپ فوتبال را در آن احداث کرد.

وی تاکید کرد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در بخش‌های مختلف همچون گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی تمایل به سرمایه گذاری در شهر آستارا را دارند، در چهارچوب قانون حمایت می‌کنیم.

معیتی افزود: شهرداری آستارا در حال حاضر با سر مربیگری پایان رأفت، با انجام ۱۵ بازی، هشت برد، سه مساوی، چهار باخت، ۱۷ گل زده، ۱۲ گل خورده، با ۲۷ امتیاز پس از مس کرمان در جایگاه دوم جدول ۱۸ تیمی لیگ دست اول کشور (جام آزادگان) قرار دارد که امیدواریم این تیم بسیار شایسته در فصل آینده به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 477437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.