پروژه ایمن سازی و آرام سازی تقاطع ملاصدرا به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته و ضرورتی که احساس می شد، پروژه ایمن سازی و آرام سازی جریان ترافیک تقاطع صنایع دستی- ملاصدرا در دستور کار سازمان قرار گرفته و اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: تداخلات و گره‌های ترافیکی در تقاطع ملاصدرا- صنایع دستی شناسایی شد که این موضوع مانع دسترسی آسان شهروندان در این محور می‌شد.

وی افزود: همچنین تردد عابران پیاده در این تقاطع از ضریب ایمنی بالایی برخوردار نبود بنابراین پروژه ایمن سازی و آرام سازی برای تقاطع مذکور طراحی شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعلام این خبر که در حال حاضر ایمن سازی و آرام سازی تقاطع ملاصدرا- صنایع دستی تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: با آرام سازی جریان ترافیک در تقاطع صنایع دستی- ملاصدرا تداخلات و گره‌های ترافیکی در این محور برطرف شده و شاهد روان سازی جریان ترافیک در این تقاطع هستیم.

جهانگیری ادامه داد: با ایمن سازی جریان ترافیک در این تقاطع ضریب ایمنی تردد عابران پیاده به میزان چشمگیری افزایش یافته و احتمال تصادف عابرپیاده با خودرو در این محور کاهش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه شامل اقداماتی از قبیل نصب و رنگ آمیزی سرعت‌گیر و علائم ترافیکی مانند تابلو و چشم گربه‌ای بود.

کد خبر 477433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.