می خواهیم لیگ های استان را حرفه ای کنیم

دبیر مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران به تشریح برگزاری و حواشی انتخابات این هیئت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بالاخره پس از مدت‌ها صبح روز دوشنبه هفته گذشته - ۴ اسفند ماه - انتخابات هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد تا حبیب الله شیرازی برای چهارمین دوره پیاپی در مقام ریاست این هیئت ابقاء شود. با این حال برگزاری این انتخابات با حواشی فراوانی از جمله جلوگیری از ورود خبرنگاران به سالن برگزاری مجمع در هتل المپیک و انتقادات نیما نکیسا یکی از نامزدهای این انتخابات همراه بود.

انتخابات همیشه حواشی خود را دارد

به همین منظور عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران و دبیر مجمع انتخابی این هیئت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به هر حال هر انتخاباتی حواشی خودش را خواهد داشت. تقریباً ۱۵ یا ۲۰ بهمن ماه بود که وزارت ورزش نامه‌ای به مدیر کل ورزش پایتخت ارسال کرد و ایشان نیز به فدراسیون فوتبال و بنده به عنوان رئیس مجمع اعلام کرده و دو تاریخ دوم و چهارم اسفند را برای انتخابات معین کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و مذاکراتی که با مدیران فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که انتخابات را چهارم اسفند برگزار کنیم. برگزاری مجمع را طبق اساسنامه انجام داده و زمان را به کاندیداها و اعضا مجمع اعلام و ساعت ۱۰ روز چهارم اسفند انتخابات را در هتل المپیک برگزار کردیم.

کرونا مانع ورود خبرنگاران!

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در خصوص راه ندادن خبرنگاران به محل برگزاری انتخابات، خاطر نشان کرد: درست است که بنده دبیر و مسئول مجمع بودم اما برگزار کننده انتخابات، فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع بود. با توجه به شرایط کرونا و حدود چهل نفر خبرنگاری که از برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رسانه حضور داشتند که اگر می‌خواستیم همه آنها را در سالن جا دهیم، باعث رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی می‌شد و اگر کسی خدای نکرده ناقل بیماری بود، به همه افراد آسیب می‌زد.

وی اضافه کرد: با این حال در ابتدا مجمع اجازه دادیم خبرنگارها و دوربین‌هایشان به داخل مجمع آماده و جایی را در ورودی برایشان در نظر گرفتیم تا پلاتو هایشان را بگیرند. ساعت ۱۰ و نیم نیز بلافاصله پس از پایان انتخابات دوباره درب‌ها را باز کردیم تا فیلم‌هایشان را بگیرند.

می‌خواهیم باشگاه‌هایمان به استاندارد حرفه ای برسند

تیموری درباره رویکرد هیئت فوتبال تهران در چهار سال آینده، تصریح کرد: رویکرد هیئت فوتبال برای چهار سال آینده حرفه‌ای سازی لیگ تهران است تا باشگاه‌هایمان به استاندارهای حرفه‌ای نزدیک شوند. همان طور که می‌دانید هیئت فوتبال تهران تنها هیئتی در سطح استان‌های کشور است که تمامی کارهایش سامانه‌ای و اتوماسیون اداری انجام می‌شود و به هیچ وجه کاغذ بازی نداریم.

وی با بیان اینکه هم اکنون پخش زنده تلویزیونی لیگ‌های استان را داریم، افزود: صحبت‌هایی نیز با شبکه امید داشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم برای چهار سال آینده اسپانسرشیپ ها را وارد عرصه لیگ استان کنیم و به این طریق به باشگاه‌هایمان کمک کنیم.

مربی حاشیه ساز یک برگه از رزومه‌اش بیاورد

دبیر هیئت فوتبال تهران نسبت به حواشی ایجاد شده توسط یکی از مربیان حاضر در محل برگزاری انتخابات، گفت: این مربی اصلاً در تهران فعال نیست. ایشان یک برگ رزومه بیاورد که در تهران مربیگری کرده است! ایشان به همراه یکی از کاندیداها بود و می‌خواست اسم خودش را مطرح کند. او گفت در مجامع وزنه برداری و کشتی بوده‌ام؛ پس در مجمع هیئت فوتبال چه می‌کنی؟ این افراد سازماندهی شده بودند تا جو را خراب کنند که خوشبختانه با برخورد خوبی که شد ایشان بیرون هدایت شد.

وی در رابطه با بخشی از صحبت‌های این مربی درباره دریافت مبالغ سنگین برای ورود بازیکنان به تیم‌های فوتبال، اظهار کرد: این مربی می‌گفت چرا باید بازیکن برای اینکه عضو تیم شود باید ۱۰ میلیون بپردازد؟ ما هم می‌گوئیم نباید این اتفاق بیافتد و بازیکن باید از کانالش وارد شود. به علاوه اطلاع رسانی می‌کنیم که خانواده‌ها از پرداخت هزینه‌های غیرمتعارف به تیم‌ها پرهیز کنند و اینها مشکلاتی است که باید به کمک رسانه‌ها آنها را بر طرف کنیم.

کد خبر 477417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.