پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۷ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: تثبیت نرخ دلار در کانال ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان یک راهبرد کلاسیک اقتصادی است که به اشتباه از سوی بانک مرکزی به عنوان مدیر شبکه بانکی کشور در جریان معاملات روزانه بازار آزاد به کار گرفته شده است.

وی افزود: افزایش نرخ هر دلار آمریکا و دیگر ارزهای شاخص بازار آزاد همچون یورو، درهم و پوند در بازه زمانی روز گذشته شامل حال صرافی‌های بانکی و معتبر کشور نیز شد و به همین دلیل می‌توان حدس زد که تقاضای عمومی و فعالان اقتصادی در روزهای اخیر برای خرید ارزهای شاخص افزایش پیدا کرده است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: تا زمانی که بودجه سال ۱۴۰۰ پیشنهادی از سوی دولت به صورت رسمی و کامل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصویب نشود شاهد همین جریان افزایش نرخ در روند معاملات بازار آزاد ارز خواهیم بود و بانک مرکزی باید عرضه ارز در بازار آزاد را تقویت کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 477403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.