شرایط سفر نوروزی به ترکیه در دوران کرونا

کشور ترکیه یکی از کشورهای است که ایرانیان زیادی به آن سفر می‌کنند. اما شرایط سفر به ترکیه در دوران کرونا دستخوش تغییر شده است؟ سفر به ترکیه به دلیل عدم نیاز به ویزا همواره یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری بوده است.

کشور ترکیه به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و امکانات تفریحی فراوان برای مسافران بسیار جذاب است. کشور ترکیه در ایام کرونایی، مردم کشور خاصی را محدود نکرده است و همه می‌توانند برای سفر وارد خاک ترکیه شوند. فقط نیاز به انجام تست PCR کرونا در محدوده ۷۲ ساعت قبل از پرواز دارید.

در حال حاضر در ترکیه ممنوعیت تردد شبانه وجود دارد اما خبر خوب این است که این محدودیت شامل حال توریست‌ها و گردشگران نمی‌شود و فقط شامل حال ساکنان ترکیه می‌شود!

کشور ترکیه در نوروز و دوران کرونا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط خوبی برای سفر دارد. اگر قصد سفری ارزان به ترکیه در نوروز را دارید، ما تور ترکیه نوروز ۱۴۰۰ را پیشنهاد می‌کنیم. نمی‌توان از زیبایی ترکیه در فصل بهار مخصوصاً در ایام نوروز به سادگی گذشت، مخصوصاً اینکه آب و هوای معتدلی در کشور حاکم است و درختان با شکوفه‌ها در مقابل بناهای تاریخی مزین شده اند. با خرید تور ترکیه بهار ۱۴۰۰ آژانس مهرپرواز راحت تر به این کشور سفر کنید و لذت ببرید.

شرایط سفر نوروزی به ترکیه در دوران کرونا

کشور ترکیه در دوران نوروز

سفر به استانبول در روزهای کرونایی

استانبول یکی از شهرهای زیبای ترکیه است. این شهر پر گردشگر ترین شهر ترکیه است. حتی با وجود کرونا بسیاری از افراد به ویژه از ایران به این شهر سفر می‌کنند. در حال حاضر و در عید نوروز مرزهای ترکیه باز است و می‌توانید به این شهر سفر کنید. از جاذبه‌های گردشگری ترکیه می‌توان به مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دولما باغچه و… اشاره کرد. علاوه بر این توصیه می‌کنیم آکواریوم استانبول، پارک‌های آبی استانبول و شهربازی‌های استانبول را نیز از دست ندهید.

اگر قصد سفر به استانبول در نوروز را دارید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما تور استانبول نوروز ۱۴۰۰ است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید سال ۱۴۰۰ را با خاطره‌هایی خاص آغاز نمائید. از طرفی همانطور که گفته شد استانبول مناسب هر سلیقه‌ای است و می‌توانید با استفاده از تور استانبول ویژه نوروز ۱۴۰۰، سال جدیدتان را به بهترین شکل آغاز نمائید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید زمان خرید تورهای نوروزی می‌باشد. این تورها به سرعت تکمیل می‌شوند و بهتر است اگر قصد سفر در ایام نوروز را دارید برای سفر خود از چند ماه قبل برنامه ریزی نمائید. سفر خود را با تور استانبول نوروز ۱۴۰۰ مهرپرواز تجربه نمائید تا خاطره‌ای بی نظیر و فوق العاده را برای خود و خانواده خود بر جای بگذارید.

شرایط سفر نوروزی به ترکیه در دوران کرونا

نمایی زیبا از استانبول

سفر به آنتالیا در دوران کرونا

شهر آنتالیا در کنار دریای مدیترانه با مناظری چشم نواز و تفریحاتی مهیج یک از شهرهای جذاب ترکیه برای سفر است. از طرفی هوای آنتالیا در بهار بسیار خوب است و فرصت خوبی برای تفریح است. از جاذبه‌های آنتالیا می‌توان به سواحل زیبای آن، آثار باستانی از دوران روم، بندر قدیم آنتالیا، دروازه هادریان، پارک‌های آبی و… اشاره کرد.

در آنتالیا نیز پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود به ویژه اگر پرواز شما با هواپیمایی ترکیش باشد. این هواپیمایی پک های ویژه بهداشتی به مسافران ارائه می‌دهد و غذا را ظروفی خاص و بهداشتی سرو می‌کند. همچنین مسافران نباید همزمان غذا بخورند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود. ضد عفونی و تهویه هوا نیز بسیار خوب انجام می‌شود. در مقابل، با تمام این تفاسیر اگر از ایرلاین‌های ایرانی استفاده کنید سفر شما ارزان‌تر تمام می‌شود.

برای سفر به آنتالیا در نوروز می‌توانید از تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۰ استفاده کنید. حتماً سفر به آنتالیا را در فصل بهار تجربه کنید. آنقدر آنتالیا در این فصل زیبا است که اصلاً نمی‌توان فکر مسافرت به این شهر را نداشت. با عبور از سرمای زمستان، شکوفه‌های زیبا، برگ‌های سرسبز درختان در حال دلبری کردن در نقطه به نقطه آنتالیا در میان بناهای باستانی این شهر هستند. در بهار، از فروردین ماه، هوای آنتالیا رو به گرمی می‌رود. با تور آنتالیا بهار ۱۴۰۰ و ارزان‌ترین تور آنتالیا ۱۴۰۰ مهرپرواز یک سفر بی نظیر را در یک آب و هوای عالی و معتدل برای خود و خانواده خود در سواحل زیبای مدیترانه، رقم بزنید.

سالانه گردشگران بسیاری با استفاده از تور آنتالیا برای دیدن این شهر، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می‌کنند. چنانچه سفر به همراه تور آنتالیا را به عنوان انتخاب نمائید، می‌توانید سفری بسیار خوب و هیجان انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

شرایط سفر نوروزی به ترکیه در دوران کرونا

سواحل آنتالیا در ترکیه

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می‌توانید مطمئن‌ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمائید. همین حالا می‌توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را با بهترین قیمت‌ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز ۱۴۰۰ می‌توانید از خدمات آن‌ها بهرمند شوید.

کد خبر 477382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.