عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم اسفندماه

در این بسته خبری از توسعه پرشتاب حمل و نقل شهری چابهار و حومه تا آغاز نوسازی سبزه میدان شهر قزوین و انجام ۲۰ فعالیت عمرانی در شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ساخت نخستین کتابخانه سبز کشور در ساری

عملیات اجرایی ساخت نخستین کتابخانه سبز کشور در زمینی به مساحت ۳۰۸ مترمربع، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بوستان دامادی ساری آغاز شد.

۶۰ درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی زنجان به قصد مزاحمت است

ابوالفضل رستمی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۶۰ درصد تماس‌ها با آتش نشانی زنجان مزاحمت تلفنی است و این کار نادرست در ارائه خدمات به موقع نیروهای عملیاتی این سازمان خلل ایجاد می‌کند.

۲۰ فعالیت عمرانی در شهر زرند در حال انجام است

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از فعالیت‌های عمرانی شهرداری در ۲۰ نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: شیوع بیماری کرونا بر فعالیت‌های عمرانی این نهاد تأثیر چندانی نداشته و شهرداری زرند با قدرت در سال جاری فعالیت‌های عمرانی خود را به انجام رسانده است.

سرانه فضای سبز شهر کهریزک چهار درصد افزایش یافت

علی یحیی پور، شهردار کهریزک با اشاره به احداث بوستان ۲۳ هزار مترمربعی مشاهیر کهریزک طی سال ۹۹، گفت: امسال سرانه فضای سبز این شهر نسبت به سال گذشته حدود چهار درصد افزایش یافت.

احداث ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه آرامستان سنندج

عباس کریمیان، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از آغاز احداث ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه آرامستان بهشت محمدی خبر داد و گفت: در قطعه زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع این ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در حال احداث است.

توسعه پرشتاب حمل و نقل شهری چابهار و حومه

داوود قریشی مقدم، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: توسعه پرشتاب حمل و نقل شهری چابهار و حومه با همکاری سازمان منطقه آزاد و شهرداری چابهار در حال انجام است.

فضاسازی شهری شاهرود ادامه دارد

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود گفت: واحد زیبا سازی شهرداری شاهرود نسبت به نصب المان‌های نوروزی و فضا سازی شهر با برنامه ریزی قبلی اقدام کرده است تا در این روزهایی که نگرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا ویروس شهر را فراگرفته است امید و روحیه نشاط به فضای شهر تزریق شود.

آغاز نوسازی سبزه میدان شهر قزوین

عملیات نوسازی و بهسازی سبزه میدان شهر قزوین از سوی شهرداری به منظور سازگار کردن آن با ساختارهای توسعه پایدار شهری آغاز شده است.

ساماندهی میوه‌فروشان سیار روانسر

آرش محمودی، سرپرست شهرداری روانسر از ساماندهی میوه‌فروشان و عرضه‌کنندگان تره بار خیابان‌های اصلی این شهر خبر داد.

اختصاص بودجه از محل درآمد آلایندگی‌ها به شهرداری دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت از اختصاص بودجه از محل درآمد آلایندگی‌ها به شهرداری خبر داد.

کد خبر 477355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.