حجم سرمایه‌گذاری در گرگان به ۳ هزار میلیارد تومان رسید

شهردار گرگان با بیان این که تا پایان امسال بودجه شهرداری به طور کامل محقق می‌شود از پیشنهاد لایحه بودجه یک هزار میلیارد تومانی به شورای شهر گرگان برای سال آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار سه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال شامل ۹ پروژه قابل بهره‌برداری و راه‌اندازی و چهار پروژه قابل افتتاح است.

وی افزود: دو پروژه سرمایه گذاری شامل یک پروژه تجاری، خدماتی و یک پروژه مسکونی نیز به مجموعه املاک شهرداری اضافه خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به برخی از این پروژه‌ها گفت: راه اندازی کافه بانو در پارک بانوان گرگان با کمک بخش خصوصی، افتتاح سایت جدید پارکینگ اتوبوسرانی و توسعه سیستم آبیاری تحت فشار از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری است.

وی افزود: پیاده رو سازی در خیابان حضرت ولیعصر (عج) و دیواره سازی رودخانه‌ها نیز دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری است؛ پارک اختصاصی اوتیسم برای افراد مبتلا به این بیماری در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون تومان نیز شروع خواهد شد.

دادبود گفت: عملیات اجرایی خرید و نصب سورتمه داخل مجموعه شهربازی شروع و در حال تکمیل است و امیدواریم در بهار ۱۴۰۰ این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: املاک شهرداری را مولدسازی کردیم و فعلاً تراز استفاده از املاک مثبت است که این اتفاق مهم حاصل سرمایه گذاری‌های مدیریت شهری است.

شهردار گرگان گفت: سال ۹۹ را با بودجه ۶۰۰ میلیاردی که دوبرابر سال قبل بود شروع کردیم که تا پایان امسال محقق خواهد شد و برای سال ۱۴۰۰ بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را به شورای شهر پیشنهاد دادیم که با اقدامات جهادی که در طول این سال‌ها انجام داده‌ایم تحقق این بودجه مشکل نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تحول اقتصادی در شهرداری اتفاق افتاده و سرمایه گذاری‌های مستقیم یا غیرمستقیم به ارزش سه هزار میلیارد تومان داشته‌ایم همچنین توسعه گردشگری و توسعه پایدار شهر گرگان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

منبع: تسنیم

کد خبر 477336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.