حق بانوان است که از حقوق متعادلی بر خوردار باشند

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش گفت: تعداد صندلی‌های دانشگاه برای بانوان افزایش یافت که فواید و ضررهایی دارد، بخش مضر آن است که دختران تا دکتر می‌شوند دیگر فردی با سواد کمتر را به عنوان همسر انتخاب نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهین فرهادی زاد امروز چهارشنبه _ ۶ اسفند ماه_ در آئین تقدیر از نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان اصفهان، اظهار کرد: اولین جلسه‌ای است که دریک استان برگزار شد و بانوان آن با وجود کرونا مشکل مالی ندارند، از محمد طباطبایی و نرگس قدوسی بابت این فضایی که ایجاد کرده‌اند تشکر می‌کنم البته این حق بانوان است که زنان و مردان از حقوق متعادلی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: آقایان نمی‌پذیرند بخشی از فعالیت کشور که بانوان باشند عقب بمانند زیرا خودشان هم عقب می‌افتند. تعداد صندلی‌های دانشگاه برای بانوان افزایش یافت که فواید و ضررهایی دارد، بخش مضر آن است که دختران تا دکتر می‌شوند دیگر فردی با سواد کمتر را به عنوان همسر انتخاب نمی‌کنند. مسئولان باید فکری بکنند و برای پسران فضای کار ایجاد کنند تا دختران و پسران برای دستیابی به مقاطع دانشگاه تلاش کنند و همراه هم رشد متعادل داشته باشند تا در آینده منجر به یک زندگی متعادل شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برنامه‌هایی داشتیم که به خاطر کرونا قابل اجرا نبود، تصریح کرد: در معاونت ورزش همگانی اعتباری برای مردان و زنان قرار گرفته که می گویم اعتبارات باید ۶۰ به ۴۰ برای بانوان باشد زیرا آقایان در فضاهای آزاد می‌توانند کار کنند ولی بانوان نیاز به فضاسازی دارند که آن هم هزینه می‌خواهد. در بخش قهرمانی اعتباراتی داریم که امیدواریم با از بین رفتن کرونا فضای قهرمانی زنان را تقویت کنیم.

فرهادی زاد افزود: مجوز هماهنگی پخش اینترنتی بازی‌های بانوان را گرفتیم که صدا و سیما هم به بانوان بیشتر توجه کرد.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم در بخش فرهنگی کاری متفاوت انجام دهیم تا الگوی های برتر شناخته شوند، باید در ورزش به هم محبت داشته باشیم و ورزشکارانی که به این موضوع توجه دارند را بیشتر مورد دید قرار دهیم.

کد خبر 477325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.