۱۰ اسفندماه آخرین مهلت استفاده از تخفیف پایان سال شهرداری مشهد

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد گفت: فرصت استفاده از تخفیفات بهای خدمات و عوارض شهرداری مشهد در ۱۰ اسفندماه به پایان خواهد رسید و این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

به گزارش ایمنا، محمود برهانی، اظهار کرد: در مرحله دوم این طرح که از ۲۳ بهمن آغاز شده است عوارض صدور پروانه و پایان‌کارهای ساختمانی شامل ۲۰ درصد و عوارض خودرو، کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند و آتش نشانی مندرج در قبوض نوسازی نیز در صورت پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی مشمول ۲۴ درصد تخفیف می‌شود.

وی با بیان اینکه فیش‌های صادر شده علی‌الحساب و قطعی مربوط به عوارض ساختمانی از تاریخ صدور به مدت ۱۰ روز فرصت پرداخت خواهند داشت، افزود: همچنین در صورتی که مودیان نسبت به پرداخت بخشی از مبلغ فیش به صورت چک اقدام کردند ضروری است تا ۱۰ اسفندماه تضمین مربوطه را به شهرداری ارائه کنند تا پرداخت نقدی شامل تخفیف شوند.

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد تاکید کرد: فیش‌های مربوط به عوارض غیر ساختمانی که از طریق سامانه avarez.mashhad.ir محاسبه و دریافت می‌شود برای استفاده از تخفیف صرفاً تا دهم اسفندماه قابل پرداخت است و مهلت پرداخت ۱۰ روز از صدور فیش شامل آن نمی‌شود.

کد خبر 477324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.