۱۰ باشگاهی که از پس خرید مهاجم نوروژی بر می‌آیند

در هر بازی درخشش توسط یک بازیکن ۲۰ ساله چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و البته، چیزی هم نیست که بشود به سادگی به دستش آورد!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با درخشش‌های متوالی و روزافزون ارلینگ هالند نوروژی در ترکیب تیم دورتموند حالا بسیاری این بازیکن را وارث لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌دانند و باور دارند که نسل بعدی فوتبال متعلق به او خواهد بود.

گل استثنایی این هفته هالند در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و درخشش دنباله دار او در ترکیب زنبورها باعث شده است تا بسیاری از باشگاه تمایل خود را به جذب این ستاره نشان دهند و در تلاش باشند تا یکی از الماس‌های جوان دنیای فوتبال را از آن خود کنند.

با این حال مینو رایولا، مدیربرنامه‌های ارلینگ هالند اعتقاد دارد که باشگاه‌های زیادی در دنیا نمی‌توانند از پس مخارج به خدمت گرفتن هالند بربیایند و در صورت تمایل برای جذب این بازیکن، تنها ده باشگاه اروپایی شانس جدی خواهند داشت.

وی در رابطه با درخشش هالند گفت: مشخص است که با توجه به عملکرد خوب هالند بسیاری از باشگاه‌ها دنبال جذب او باشند چرا که با این سن و سال کار ساده‌ای نیست که بتوانی در هر بازی بدرخشی اما هالند از پس این امر بر آمده و نشان داده که پتانسیل و استعداد بالایی دارد.

رایولا اضافه کرد: به هر حال به پایان دوران ستاره‌هایی همچون زلاتان، رونالدو و مسی نزدیک می‌شویم و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این بازیکنان حتی تا یک دهه دیگر نیز بازی کنند. به زودی دوران فوتبال این ستاره‌ها به پایان خواهد رسید و نوبت نسل جدید است تا شوق هواداران فوتبال را برانگیزند.

مدیربرنامه‌های هالند خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تنها ده باشگاه در دنیا بتوانند از پس خرید هالند بربیایند. شرایطی که برای به خدمت گرفتن او لازم است اصلاً ساده نیست و هزینه زیادی باید پرداخت شود. به گمانم ده باشگاه در جهان می‌توانند شانس خرید او را داشته باشند که در این میان چهار باشگاه از انگلستان هستند.

کد خبر 477293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.