ثبت یک رکورد تازه برای هافبک بایرن

هافبک دفاعی جوان بایرن مونیخ با کسب بیشترین پیروزی در ۵۰ بازی نام خود را در لیست رکوردداران لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، جاشوا کیمیش هافبک تیم بایرن مونیخ که چند سالی است در این تیم بازی می‌کند شب گذشته موفق شد سی و هشتمین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد که این تعداد در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و لاتزیو به مصاف هم رفتند که بایرنی‌ها موفق شدند با نتیجه ۴-۱ حریف خود را گلباران کنند و یک پیروزی ساده به دست بیاورند. اگرچه هنوز بازی برگشت مانده است اما بایرن مونیخ شروع قدرتمندانه‌ای داشت.

جاشوا کیمیش که شب گذشته در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت موفق شد یک بار دیگر طعم پیروزی را در لباس بایرن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بچشد. از میان تمام بازیکنان تاریخ که تا این لحظه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌اند او رکورددار است.

کیمیش بیشترین تعداد پیروزی (۳۸) را در ۵۰ بازی ابتدایی خود در جام باشگاه‌های اروپا کسب کرده و به همین خاطر این رکورد بی نظیر به حساب او ثبت شده است. البته نباید از یاد برد که این رکورد نه فقط مختص به هافبک آلمانی بلکه به دنبال عملکرد خیره کننده مونیخی‌ها در طی فصول اخیر در رقابت‌های باشگاهی اروپا بوده است.

ستاره جوانی که این روزها در تیم بایرن مونیخ با هدایت هانسی فلیک به عنوان یکی از برترین هافبک‌های دفاعی جهان نیز شناخته می‌شود، اولین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی اروپا را در سال ۲۰۱۵ برابر المپیاکو انجام داد که در آن مسابقه بایرن مونیخ موفق به پیروزی ۳-صفر شد و از آن زمان تاکنون این بازیکن ۳۷ برد دیگر را نیز در کنار هم تیمی‌هایش در این رقابت‌ها کسب کرده است.

کد خبر 477288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.