تحول در رویکرد مدیریت پسماند شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز پروژه برگزاری بیش از سه هزار نفرساعت آموزش ویژه پرسنل این سازمان خبر داد.

رحیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرآیند تعالی سازمان، یادگیری، بهبود و نوآوری سه رویکرد اساسی برای تحقق شعار سازمان یادگیرنده است. تغییر و تحول در هر سازمان ابزاری برای بهینه‌سازی مدیریت است و با توجه به پیشرو بودن کلانشهر اصفهان در همه حوزه‌های شهری، انتظار می‌رود این تغییر و تحولات با روندی بهبود یافته و مثبت رخ دهد تا بتوانیم مسیر تعالی را بهتر طی کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: در حوزه آموزش اولین و مهم‌ترین هدف، تغییر و تحول در رویکرد و نگرش افراد نسبت به موضوعات مختلف است که این امر خود منوط به داشتن نگاهی علمی و دقیق به مباحث است.

وی در رابطه با گام‌های اجرای فرآیند آموزش‌های پرسنلی در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، افزود: برنامه‌ریزی آموزشی با توجه به ظرفیت سازمان، اعمال آموزش، نتیجه‌گیری و اثرسنجی نتایج برای بهبود و اعتلای رویه آموزش فرآیندی است که برای آموزش در سازمان طراحی تدوین شده و منطبق بر آن و متناسب با تنوع و تکثر جایگاه‌های شغلی در سازمان، اقدام به توانمندسازی سرمایه انسانی می‌شود.

محمدی با تأکید بر این که برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده، در قالب شاخص‌های معین مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد، تأکید کرد: هدف از اجرای این پروژه آموزشی تنها صورت شکلی و ظاهری آن نیست و برای ما بسیار مهم است که این آموزش‌ها چه ثمره‌ای در ارتقای سرمایه‌های انسانی و یا تحول در فرآیندها و بهره‌وری سازمانی را به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 477243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.