پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: بازار آزاد ارز به شدت تحت تأثیر مناقشات سیاسی میان مجلس شورای اسلامی و دولت دوازدهم بر سر موضوعاتی همچون بودجه ۱۴۰۰ و خروج از پروتکل الحاقی آژانس انرژی اتمی است و بسیاری از معاملات در میان فعالان این بازار در کمال بی‌اعتمادی و نا اطمینانی از نوسانات آینده بازار صورت می‌گیرد.

وی افزود: قیمت هر دلار آمریکا در روزهای اخیر به بیش از ۲۵ هزار تومان نیز رسید و در صورت تداوم این مناقشات سیاسی میان مجلس شورای اسلامی و دولت و همچنین ادامه داشتن صدور اخبار مختلف در خصوص آینده برجام از سوی دولت‌های ایالات متحده و ایران، نرخ هر دلار آمریکا به بیش از ۳۰ هزار تومان نیز خواهد رسید.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران تأثیر قابل توجهی بر نرخ ارز داشته و در صورت منتشر شدن اخبار مثبت از دیدارهای وی با مقامات ایرانی شاهد کاهش نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار آزاد خواهیم بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 477228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.