برگزاری جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز

سرپرست شهرداری اراک ضمن تبریک فرارسیدن میلادت با سعادت حضرت علی(ع)، از برگزاری جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ اسفندماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علیرضا بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نخستین بار است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، جشنواره ملی موسیقی را در این کلانشهر برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه حق نشر آثار منتخب جشنواره موسیقی نوای نوروز با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است، ادامه داد: رعایت پوشش اسلامی بانوان جهت تهیه کلیپ ارسالی الزامی است، فایل‌های غیر تصویری در این جشنواره پذیرفته نیست و در ابتدای هر قطعه هنرمند باید نسبت به معرفی خود و شهر محل سکونت اقدام کند.

سرپرست شهرداری اراک آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۲۲ اسفند سال جاری دانست و ادامه داد: این جشنواره در رده سنی ۱۳ تا ۲۵ سال و ۲۶ سال به بالا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علاقمندان و هنرمندان می‌توانند تنها یک اثر تکنوازی در قالب یک قطعه فیلم حداقل به مدت ۳ دقیقه و حداکثر ۵ دقیقه با حجم ۵۰ مگابایت به همراه نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت و مشخصات قطعه خود به آدرس navafarak@gmail.com و یا شماره واتساپ ۰۹۰۳۶۴۷۲۴۹۶ ارسال کنند. فایل‌های تصویری ضبط شده توسط گوشی همراه به صورت افقی به صورت خام و بدون افکت صدایی تهیه و ارسال شود و تکنولوژی موسیقی ایرانی صرفاً با سازهای تار، سه تار، سنتور، قانون، کمانچه، نی، دف، تنبک، عود، تنبور، دوتار، ویلن، پیانو و صرفاً در حیطه فرهنگ اصیل ایرانی باشد. در پایان به برگزیدگان این جشنواره ملی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایایی نقدی اهدا می‌شود.

کد خبر 477211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.