آیفون تاشو جایگزین آیپد مینی می‌شود؟

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قصد دارد آیفون تاشوی خود را جایگزین آیپد مینی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد گوشی تاشو اپل از قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کند؛ البته هنوز مشخص نیست که قلم آن جدید خواهد بود یا از مدل‌های فعلی استفاده می‌شود. اندازه صفحه نمایش گوشی تاشو اپل بین ۷.۳ تا ۷.۶ اینچ خواهد بود، اما نسبت تصویر بسیار بلند و کشیده‌ای دارد.

با توجه به اینکه هزینه تولید آیفون تاشو بسیار زیاد است، شرکت اپل آن را جایگزین آیپد مینی نمی‌کند، اما در هر صورت شرکت اپل در آینده نزدیک ساخت آیپد مینی را متوقف خواهد کرد و آیپدی با نمایشگر بزرگ‌تر و ابعاد مشابه نسل پنجم آیپد مینی جایگزین این گجت می‌شود.

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که این گوشی در سال ۲۰۲۲ میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ البته گزارش‌های دیگر به عرضه این گوشی در سال ۲۰۲۳ و حتی پس از آن نیز اشاره کرده‌اند. به نظر می‌رسد شرکت اپل چندین سال است که روند تولید آیفون تاشو را آغاز کرده است در حقیقت روند تولید این مدل گوشی با عرضه گوشی تاشو گلکسی فولد شروع شد.

گلکسی فولد اولین گوشی تاشو عرضه شده در بازار است که به صورت انبوه در اختیار افراد قرار گرفته است. معمولاً چندین سال طول می‌کشد تا شرکت اپل از تکنولوژی‌های جدید بهره‌مند شود، زیرا از خطاهای شرکت‌های دیگر درس گرفته و از تجربیات آن‌ها استفاده می‌کند تا بهترین محصول خود را با کیفیت بهتری عرضه کند.

کد خبر 477209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.