نجابت مردم اصفهان نباید باعث محرومیت آن‌ها شود

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و مردم اصفهان به دلیل اینکه خود را صاحب انقلاب اسلامی می‌دانند، در بسیاری از مواقع نسبت به مطالبات چشم‌پوشی می‌کنند و همین موضوع باعث شده است برخی فکر کنند شوکت مردم اصفهان در مقابل مشکلات نشان دهنده برخورداری این استان است.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد روحیه اصفهان ستیزی برخی مسئولان اظهار کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند اصفهان به دلیل اینکه دارای اماکن فرهنگی و تاریخی ویژه‌ای است، جز استان‌های برخوردار کشور است؛ در صورتی که این افراد بسیاری از مشکلات مناطق محروم و مظلوم این استان از جمله حصه، زینبیه، پشت کوه، دهاقان، فریدون‌شهر، دهقان، چادگان و خور و بیابانک را ندیده اند.

وی افزود: متأسفانه توهم اصفهان برخوردار، برای برخی از مسئولان پدید آمده است؛ در صورتی که علیرغم حضور بسیاری از صنایع ارزشمند کشور در این استان، با مشکلات متعددی روبرو است؛ زیرا سود و منافع صنایع داخل اصفهان مختص تمام کشور است و بخش عمده‌ای از درآمد شرکت فولاد در اصفهان به سهام عدالت و بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص دارد.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توهمات برخی اشخاص از اینکه اصفهان، استان برخورداری است، موجب شده تا روحیه اصفهان ستیزی گسترش یابد؛ در صورتی که اگر به آمار و علائم توجه کنیم، اصفهان جز یکی از استان‌های محروم از حیث برخورداری محسوب می‌شود.

نقدعلی ادامه داد: متأسفانه در طی چندین سال گذشته به دلیل اینکه کشور با خشکسالی روبرو بوده است، صنعت کشاورزی در اصفهان ضررهای غیر قابل جبرانی را متحمل شده و بی تعهدی برخی نهادهای مسئول در این ماجرا، این ضررها را مضاعف کرده است.

وی در ادامه افزود: قطعاً روحیه مطالبه‌گری منافع استانی در بین نمایندگان سایر استان‌ها بسیار شدید تر است و بر اساس آمار، برخی از استان‌های همتراز اصفهان در انعکاس محرومیت‌ها و مطالبه‌گری قوی‌تر عمل می‌کنند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان و مردم اصفهان به دلیل اینکه خود را صاحب انقلاب اسلامی می‌دانند، در بسیاری از مواقع نسبت به مطالبات چشم‌پوشی می‌کنند و همین موضوع باعث شده است برخی فکر کنند شوکت مردم اصفهان در مقابل مشکلات نشان دهنده برخورداری این استان است.

کد خبر 477200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.