اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای توزیع تبلت بین دانش‌آموزان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی از تخصیص اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای توزیع تبلت بین دانش‌آموزان این سازمان خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان برای توزیع تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان اختصاص یافت و تاکنون بیش از پنج هزار تبلت توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، وحید قبادی دانا امروز در نشست توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی در سازمان بهزیستی، اظهار کرد: با شیوع کرونا و مجازی شدن تحصیل دانش‌آموزان، مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد شد و نگران عدم تحصیل فرزندان اقشار کم برخوردار و مددجویان بهزیستی هنگام تعطیلی مدارس بودیم.

وی با بیان اینکه کار توزیع تبلت و سیم کارت با همکاری بهزیستی بدون داشتن درآمد به عنوان سازمان دولتی، بنیاد مستضعفان به عنوان سازمان حاکمیتی، دیجی کالا و اپراتور رایتل انجام شد، افزود: مبلغ تبلت‌ها حدود سه میلیون تومان بوده و با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار می‌توانستیم این کار را برای هشت هزار دانش‌آموز بین ۱۳ تا ۱۸ سال انجام دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: هیچ گونه آرم بهزیستی یا بنیاد مستضعفان روی تبلت‌ها وجود ندارد، تلاش کردیم امانت بنیاد مستضعفان و رایتل را به نحو شایسته به دست فرزندان بهزیستی برسانیم و اقدام شفاف و برخط و قابل گزارش‌گیری است.

قبادی دانا تصریح کرد: علاوه بر دسترسی به تحصیل فرزندان بهزیستی بسیاری از عزیزان دیگری هستند که شرایط سختی دارند و متأسفانه محدودیت اعتبارات امکانات باعث می‌شود که دستمان بسته باشد؛ همان بودجه محدود را باید تلاش کنیم به دستان واجدان شرایط برسانیم. این طرح در راستای توانمندسازی فرزندان بهزیستی صورت گرفت تا آنان دیگر نیازمند مستمری نباشند و خودشان امدادرسان باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 477112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.