عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم اسفندماه

‌در این بسته خبری از کاشت بیش از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نشاء در رفسنجان تا پیوستن مترو اسلام‌شهر به اتحادیه شرکت‌های قطارهای شهری کشور و سمپوزیوم ملی مجسمه سازی در شهر یاسوج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

۲ خودرو به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد

عنایت‌الله راهنورد، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات مطلوب‌تر، ۲ خودرو وانت دو کابین به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد.

سمپوزیوم ملی مجسمه سازی شهر یاسوج

محسن مرادزاده، مسئول دبیرخانه اولین سمپوزیوم ملی مجسمه‌های فلزی شهر یاسوج از دریافت ۱۵۵ اثر در دبیرخانه این رویداد خبر داد و گفت: ۱۵۵ اثر توسط ۹۳ هنرمند از ۲۱ استان کشور برای نخستین سمپوزیوم ملی مجسمه‌های فلزی شهر یاسوج ارسال شده است.

ثبت ۱۰۵۸ پروانه ساختمانی در شهرداری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از افزایش صدور پروانه ساختمانی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

افزایش ۶۹ درصدی بودجه سقز

رشید میر حسامی، شهردار سقز گفت: اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری با ۶۹ درصد افزایش نسبت به سال جاری، معادل هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

۹۵ درصد بودجه شهرداری آستارا محقق شد

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: تاکنون ۹۵ درصد بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۹ شهرداری محقق شده است.

کاشت بیش از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نشاء در رفسنجان

رضا رجبی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به کاشت بیش از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نشاء

طی ۱۰ ماه اخیر، گفت: بیش از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع چمن‌زنی، سم‌پاشی به میزان بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تانکر، کود دهی به میزان ۶۰۰ تراکتور و علف ‎زنی بیش از ۷ هزار مترمربع از فضای سبز سطح شهر نیز در این مدت انجام شده است.

افزایش جمعیت در شهر قنوات نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها است

رضا شکاری، شهردار شهر قنوات گفت: زیرساخت‌های افزایش جمعیت در این شهر باید تکمیل شود، هزینه سربار جمعیت به قنوات فقط روی دوش مردم این شهر است و تاکنون شاهد حمایت‌های لازم برای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز نبوده‌ایم.

بهسازی وسایل بازی کودکان در پارک‌های خرمشهر

منصور علوانی، شهردار خرمشهر از فعال سازی اکیپ ویژه‌ی بهسازی وسایل بازی کودکان در پارک‌های سطح شهر خبر داد.

آمادگی شهرداری شاهین شهر برای مدیریت سفرهای نوروزی

حیدر صادق گلی، معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری و رئیس ستاد سفر شهرداری شاهین شهر تاکید کرد: با توجه به گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا و فرهنگ سازی در این زمینه از سوی مردم، مقرر شده که سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ با عنوان مدیریت، ساماندهی و هدایت سفرهای مسئولانه و ایمن، صرفاً در استان‌ها و شهرهای سفید و زرد انجام شود.

پیوستن مترو اسلامشهر به اتحادیه شرکت‌های قطارهای شهری کشور

مترو اسلامشهر امسال به عنوان یازدهمین عضو به اتحادیه شرکت‌های قطارهای شهری کشور پیوسته و به زودی میزبان اجلاس این اتحادیه در اسلامشهر خواهد بود.

کد خبر 477111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.