درخشش شمس الملوک در ستاره‌های صحنه

نمایش شمس الملوک با بازی محمد رادمهر و محمد معمارزاده ۳۰ بهمن ماه در جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه اجرا شد و مقام دوم را از آن خود کرد.

محمد رادمهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه بزرگترین جشنواره استیج کارهای ایران است که توسط آموزشگاه آرین و با همکاری شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

این کارگردان ادامه داد: این جشنواره چهارمین دوره خود را پشت سر گذاشت و در چهار بخش میان پرده کمدی، استندآپ کمدی، میان پرده کودک و مجری‌گری هنرمندان رقابت کردند.

وی با بیان اینکه در تمام بخش‌ها هنرمندان اصفهانی حضور پررنگی داشتند، گفت: با وجود اینکه در این جشنواره هنرمندان اصفهانی بسیار خوب درخشیدند اما متأسفانه در اصفهان برخی مسئولان هنری نسبت به هنرمندان شهر کم لطف هستند.

رادمهر با اشاره به تئاتر شمس الملوک که در این جشنواره رتبه دوم را در بخش میان پرده کمدی کسب کرده است، بیان کرد: نمایش شمس‌الملوک مدافع حقوق زنان است و من با خلق این کاراکتر می‌خواستم از مطالبات فرهنگی، اجتماعی زنان دفاع کنم.

وی ادامه داد: هدف از خلق یک لحظه کمدی فقط خندان نیست بلکه به فکر فروبردن مردم در یک هنجار اجتماعی الویت بر خندیدن دارد و خوشحالم که در این اثر هر دو عنصر اصلی یک کار کمدی را داشتم

این کارگردان با بیان این که این جشنواره میزبان ۱۶ کشور دیگر بود، گفت: گروه‌های مختلف از کشورهای دیگر آمدند که اولین شرط برای حضور در این جشنواره به دلیل وجود بیماری کرونا ارائه تست منفی بود که البته این شرط برای گروه‌های داخلی نیز صدق می‌کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، ادامه داد: تشکر می‌کنم از دبیر جشنواره آقای صمد قربان نژاد که با وجود این بیماری چراغ صحنه را روشن نگه می‌دارد و خوشحالم که در سه بخش استند آپ کمدی بخش میان پرده کودک و میان پرده کمدی هنرمندان اصفهان با دست پر به شهر بازگشتند.

کد خبر 477102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.