تولید روزانه ۳۵۰۰ تن نخاله ساختمانی در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت : روزانه بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ تن نخاله ساختمانی تولید و بخش عمده‌ای از آن در دو نخاله‌گاه مجاز در جاده بابا باغی و مایان تخلیه می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا اصغری اظهار کرد: با توجه به قرار گیری در آستانه سال جدید و لزوم پاکسازی و زیباسازی شهر در استقبال از عید نوروز طرح جمع آوری نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده در جاده‌ها و مسیل‌های پیرامون کلانشهر تبریز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه با وجود نظارت مکرر توسط تیم‌های بازرسی مناطق مختلف شهرداری و سازمان مدیریت پسماند همواره شاهد رهاسازی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاده‌های اطراف کلانشهر تبریز و محلات حاشیه‌ای هستیم که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری‌های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل می‌سازد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: این طرح از پایان هفته دوم اسفند با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در موضوع مدیریت نخاله‌های ساختمانی کلانشهر تبریز گفت: روزانه بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ تن نخاله ساختمانی تولید می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در دو نخاله‌گاه مجاز در جاده بابا باغی و مایان تخلیه می‌شود.

اصغری خاطرنشان کرد: با عنایت به گسترش کلانشهر تبریز از ضلع شرقی آن و افزایش ساخت و ساز در این مناطق، نخاله‌گاه‌های مجاز در این محدوده ایجاد خواهد شد که در صورت آغاز به کار آنها، زوائد بصری و تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر کمتر خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 477071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.