کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در اصفهان از ۷ اسفند

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ویژه در نیمه شرقی این استان خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود موج ناپایدار به استان اصفهان از فردا و فعالیت آن تا اواسط روز جمعه است.

وی ادامه داد: با فعالیت سامانه ناپایدار از شامگاه روز چهارشنبه بارش باران و برف در مناطق غربی و جنوبی آغاز می‌شود و به تدریج تا پنجشنبه بسیاری از مناطق استان را با شدت کمتر فرا می‌گیرد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: دمای هوای استان به ویژه در نواحی شرق اصفهان از اواسط پنجشنبه تا روز شنبه بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

هنرمند وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان را تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان تا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: زواره با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 477056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.