"مهندسی" پیاده سازی ساختارهای عملیاتی با علم روز است

شهردار بندرعباس گفت: حرفه و تخصص مهندسی همواره تلاش می کند یک ساختار عملیاتی را از یک مفهوم خاص پیاده سازی کند.

به گزارش ایمنا، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس طی پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسان این مرز و بوم تبریک گفت. در متن پیام چنین آمده است:

" پنجم اسفندماه گرامیداشت یکی از بزرگترین چهره‌های علمی جهان اسلام، «خواجه نصیرالدین طوسی» است، این مناسبت به نام «روز مهندس» در تقویم ملی ایران آمده و در واقع یادآور تلاش جوانان انقلابی و با استعداد ایران اسلامی برای به ثمر رسیدن تلاش‌ها و فعالیت‌های اثر بخش آنان است.

همه‌ی اقشار، گروه‌ها و سنین در دوران جنگ تحمیلی شهید داده‌اند که در این میان، جامعه مهندسی کشور نیز از این امر مستثنی نیست و بنا بر آمارهای موجود، مهندسان در دوره جنگ هشت ساله، حدود دو هزار شهید تقدیم کشور کرده و دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند. نامگذاری پنج اسفند و روز بزرگداشت «خواجه نصیرالدین طوسی» به نام روز مهندس روزی ارزشمند و موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه‌بر اندیشه و عمل خود جامعه امروز را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند. از جامعه بزرگ مهندسان شهرداری بندرعباس که همواره در راه رشد و توسعه شهر تلاش کرده و از هیچ کوششی در مسیر تعالی، رشد و آبادانی این شهر فروگذار نکرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم. رشد و پیشرفت و دستاوردهای نوین علمی با تکیه به دانش داخلی و با هدف رونق و توسعه در تولیدات ملی امکان‌پذیر است که در این مهندسان سهم قابل‌توجهی دارند. "

کد خبر 477025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.