تحقق شهرداری الکترونیک در شهر کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از راه‌اندازی سامانه جامع شهرسازی با هدف تغییر ساختار شهرداری به شهرداری الکترونیک و کاهش مراجعات مردمی خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم باید برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای کاهش هرگونه تجمع شهروندان انجام می‌شد در این راستا و با توجه به ضرورت ارائه خدمات اداری به صورت الکترونیکی، شهرداری کلیشاد و سودرجان سامانه جامع شهرسازی را راه‌اندازی کرده است.

شهردار کلیشاد و سودرجان با اشاره به مزایای شفاف سازی، روان سازی و تسهیل در امور و قانون مداری در استفاده از سامانه جامع شهرسازی در ارائه خدمات به شهروندان، گفت: استقرار سامانه جامع شهرسازی در شهرداری کلیشاد و سودرجان با اهداف مکانیزه کردن واحدهای شهرسازی، نوسازی، اصناف، درآمد به صورت یکپارچه و در قالب کارتابل الکترونیکی، تجمیع سوابق املاک و ایجاد آرشیو الکترونیکی (مدیریت اسناد، دسترسی‌های همزمان، عدم مفقود شدن و جلوگیری از تشکیل مجدد پرونده )، همچنین کاهش مراجعات ارباب رجوع و کاهش سفرهای درون شهری (حذف فیزیکی ارباب رجوع) طراحی و اجرا شده است.

شهردار کلیشادوسودرجان با اشاره بر ضرورت تحقق شهر هوشمند و ارائه خدمات الکترونیکی گفت: استفاده از این سیستم‌ها شهرداری را در تحقق شهر هوشمند یاری می‌کند تا شاهد تحقق شهری کاملاً الکترونیک باشیم.

کد خبر 476992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.