صدرصد بودجه سازمان حمل و نقل همگانی مشگین شهر محقق شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهرگفت: صدرصد بودجه ۷۵۰ میلیون تومانی ۱۳۹۹ این سازمان محقق شده است.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۹۹ بودجه سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر ۷۵۰ میلیون تومان بود که صدرصد محقق شده است.

وی افزود: تجهیز میادین به تابلوی راهنمای مسیر، خطی کشی خیابان‌ها و محدوده سرعت گیرها، تجهیز رایگان ناوگان تاکسیرانی به کارتخوان الکترونیکی، تجهیز این سازمان به سامانه خدمات الکترونیکی برای تسهیل ارتباط با شهروندان و تاکسیرانان از اقدامات انجام شده در سال جاری است.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر عنوان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ این سازمان با افزایش دو برابری نسبت به امسال، رقم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

وی تاکید کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ این سازمان کاملاً هدفمند بوده و منابع مالی آن نیز مشخص شده است و برای تجهیز فرهنگسرای سازمان و ارائه خدمات رفاهی رانندگان تاکسی درون شهری برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد و سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری این شهر با تعداد ۲۰ نیرو، ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری و ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی با ۳۲۴ خودرو فعالیت می‌کند.

کد خبر 476964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.