پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۵ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: روند افزایشی نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد بسیار نامحسوس بود زیرا قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته‌اش تنها یک هزار تومان افزایش داشت و با قیمت به ازای هر گرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله شد.

وی افزود: افزایش ۱۲ دلاری اونس طلای جهانی یکی از چهار عاملی است که باعث رشد مثبت قیمت طلا در روزهای اخیر شده و به نظر می‌رسد با استقرار بیشتر دولت ایالات متحده در امورات این کشور شاهد رشد هرچه بیشتر قیمت اونس طلای جهانی نسبت به ماه‌های گذشته باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: با توجه به افزایش کانال اختلاف نظرها بر سر مذاکرات با گروه ۵+۱ یا ایالات متحده در خصوص برجام و توافقات هسته‌ای، به نظر می‌رسد بازار طلا در بازه زمانی روز آینده نوسانات بیشتری را تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 476951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.