گوشی‌های هوشمند ال جی سری W41 معرفی شد

شرکت ال جی اخیرا سه گوشی هوشمند جدید خود را با نام های ال جی W41، ال جی W41 پلاس و ال جی W41 پرو معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های هوشمند سری ال جی W41 که پیش از این تصاویری از آن‌ها منتشر شده است، از نظر مشخصات فنی تفاوت اندکی با یکدیگر دارند، اما طراحی آن‌ها کاملاً شبیه به یکدیگر است. برای نمونه هر سه مدل گوشی ال جی W41، ال جی W41 پلاس و ال جی W41 پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ هستند که نسبت تصویر آن ۲۰ به ۹ است. دوربین سلفی این سه گوشی نیز دارای سنسور هشت مگاپیکسلی است.

گوشی‌های ال جی سری W41 به تراشه هشت هسته‌ای "مدیاتک هلیو G35" با نرخ کلاک ۲.۳ گیگاهرتز مجهز است علاوه بر این سیستم عامل پیش فرض این سه گوشی اندروید ۱۰ است و از دو سیم کارت 4G به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

دوربین چهارگانه گوشی‌های ذکر شده شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض هشت مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و سنسور ماکرو پنج مگاپیکسلی می‌شود. یک فلاش LED نیز در کنار این دوربین چهارگانه تعبیه شده است.

گوشی‌های ال جی سری W41 دارای یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است از دیگر ویژگی‌های این سری گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت در قاب پشتی، کلید مخصوص برای گوگل اسیستنت و قابلیت‌های ارتباطی مانند وای فای و بلوتوث ۵ اشاره کرد. شرکت ال جی این سری گوشی‌های هوشمند خود را در دو رنگ خاص آبی به نام Magic Blue و Laser Blue وارد بازار خواهد کرد.

قیمت گوشی ال جی W41 با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۱۸۶ دلار، گوشی ال جی W41 پلاس با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۰۰ دلار و گوشی ال جی W41 پرو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۱۴ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 476910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.