اشتادسازه جام را دوباره به مشهد برد

تیم اشتاد سازه مشهد با غلبه بر شهید شاملی کازرون به قهرمانی شانزدهمین دور لیگ برتر هندبال زنان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه ۴ اسفند ماه _ در دیدار فینال لیگ برتر هندبال بانوان در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال تیم‌های اشتاد سازه مشهد و شهیدشاملی کازرون مقابل هم قرار گرفتند. در این مسابقه تیم اشتاد سازه مشهد موفق شد همچون دیدار فینال سال گذشته تیم شهیدشاملی کازرون را مغلوب خود کند و جام قهرمانی را در مشهد نگه دارد.

لازم به ذکر است این دیدار به صورت زنده از کانال آپارات فدراسیون هندبال پخش شد. میترا نوری عضو هیأت رئیس فدراسیون هندبال و نایب رئیس سابق فدراسیون هندبال برای دیدن این بازی به سالن آمده بود. همچنین زهرا موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان و ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز در سالن مسابقه حضور داشتند.

در نیمه نخست: در دقایق ابتدایی هر دو تیم در تلاش بودند که امتیاز گیری کنند و بتوانند اختلاف امتیاز خود را در نیمه نخست زیاد کنند که برای ادامه بازی آسوده‌تر باشند. در روند امتیاز گیری تیم اشتادسازه موفق تر بود و توانست نیمه نخست را با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به پایان برساند.

در نیمه دوم: هر دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما دختران مشهدی با استفاده بهتر از موقعیت‌های خود و اشتباهات حریف توانستند با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ و تنها با ۳ اختلاف امتیاز از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. در این نیمه خدیجه قانع سرمربی شهید شاملی کازرون، از سوی داوران اخطار گرفت. همچنین یکی از بازیکنان تیم اشتاد سازه کارت قرمز گرفت و دیسکالیفه شد.

در نهایت تیم اشتاد سازه مشهد قهرمان این دور از مسابقات، شهید شاملی کازرون نایب قهرمان و سپاهان اصفهان سوم شدند.

رده بندی نهایی تیم‌ها در شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان:

اشتاد سازه مشهد اول

شهید شاملی کازرون دوم

فولاد مبارکه سپاهان سوم

تأسیسات دریایی چهارم

سنگ آهن بافق پنجم

کربنات سدیم ششم

پرسپولیس بهبهان هفتم

ذوب آهن اصفهان هشتم

کد خبر 476874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.