نظری: باشگاه استقلال پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد و در شأن باشگاه نیست این کار را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری آنلاین امروز (دوشنبه) اظهار کرد: از امروز فعالیت‌های رسانه‌ای باشگاه به همراه اسپانسر آغاز شده است و امیدوارم این فعالیت‌ها مثمرثمر باشد.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال واکنش مناسبی به استوری وزیر ارتباطات نداشت، گفت: آقای جهرمی خودش اعلام کرد این موضوع را در قالب وزیر بیان نکرده و در قالب هوادار مطرح کرده است. باشگاه استقلال پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد و در شأن باشگاه نیست این کار را انجام دهد. ما محلی از اعراب نداریم که شأن باشگاه را برای پاسخ به صبحت‌های هواداری بدهیم.

نظری در خصوص برنامه ارزی باشگاه استقلال و همکاری و تعامل کارگزار باشگاه استقلال، اظهار کرد: در مدت فعالیت باشگاه با های وب، های وب به عنوان کارگزار استقلال به تمام تعهداتش عمل کرده چه بسا زمان‌هایی بیش از تعهد خود انجام داده است که جای تشکر و قدر دانی دارد. لازم به تاکید است در جلساتی که باشگاه استقلال با های وب داشته است مدیرعامل استقلال بیان کرد که نگران قرار دادها نباشید و های وب آمادگی دارد که خارج از تعهداتش به استقلال کمک می‌کند.
وی ادامه داد: های وب بر اساس عمل کردی که تا به امروز داشته و صحبت‌های انجام شده آمادگی این را دارد که کمک‌های خود را به استقلال برساند همچنین وعده‌هایی نیز داشته‌ایم در خصوص مسائل خارج از ایران که های وب کمک ارزی نیز انجام خواهد داد. البته در این حوزه با توجه به اینکه هیئت مدیره تقسیم کار انجام داده، دکتر عاصفی نیز در مسائل خارجی ورود پیدا می‌کند. اگر جایی نیاز باید در حوزه بین‌المللی توافقی و پیگیری انجام شود حوزه اجرایی باشگاه استقلال با مدیریت آقای عاصفی این کار را در کنار کارگزار باشگاه انجام خواهد داد.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال و رأی دادن به علی کریمی، بیان کرد: هنوز جلسه‌ای نداشته‌ایم که بین مدیرعامل و هیئت مدیره صحبتی برای انتخاب فردی در انتخابات نداشته‌ایم تصمیم نهایی را هنوز نگرفته‌ایم. به طور طبیعی همچنان باید برسی کنیم همه گزینه‌ها را در نظر داریم. اگر نیاز باشد در ادامه با بعضی از گزینه‌ها چه مدیرعامل باشگاه چه هیئت مدیره صحبتی باشد این کار را انجام می‌دهیم اگر نیز این نیا نباشد با برسی و توجه به دیدگاه‌های مجموعه باشگاه استقلال با در نظر گرفتن منافع باشگاه تصمیم‌گیری خواهیم کرد. ممکن است بسته به شرایط تصمیم‌گیری نهایی را به صورت علنی اعلام کنیم یا هیچ وقت اعلام نکنیم. همه این اتفاقات بی تردید بر اساس منافع باشگاه بزرگ استقلال انجام خواهد شد. امیدواریم بهترین اتفاق در ابتدای برای فوتبال کشورمان و سپس باشگاه استقلال رقم بخورد.
نظری در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص آورده اعضای هیئت مدیره برای مجموعه استقلال و عدم وجود گزارش عمل کرد هیئت مدیره، و اظهارات آقای مددی در خصوص شرایط رضایت‌بخش استقلال و عدم همخوانی با واقعیت موجود در فضای کنونی و تدبیر آقای مددی تا به امروز برای حل مشکلات استقلال و اینکه آیا هیئت مدیره به عنوان ناظر بر عملکرد مدیرعامل فعالیت‌های او را تأیید می‌کند یا نه، گفت:
از ابتدا فعالیت‌های مربوط به باشگاه را در هیئت مدیره بخش بندی کردیم و هر فرد به عنوان مسئول بخش خاصی به مدیر عامل کمک کند. من در بخش فرهنگی و رسانه‌ای، مهندس عبدیان در حوزه ورزشی، دکتر خلیل‌زاده علاوه بر اینکه رئیس
هیئت مدیره هستند در حوزه اقتصادی و دکتر عاصفی با عنوان مسئول نظارت بر حوزه بین‌الملل بنا شد که به مدیر عامل محترم کمک کنیم. هرکدام از ما در حوزه فعالیتمان اقداماتی را انجام داده‌ایم که بی تردید زمان نیاز است تا اتفاقات به ثمر بنشیند. مطمئن باشید تمام افرادی که به عنوان نماینده مردم در باشگاه استقلال در حال فعالیت هستند همواره در تلاش هستند تا روزی که در این باشگاه مسئولیتی دارند بهترین اتفاقات برای باشگاه و تیم رخ دهد.
وی افزود: فعالیت‌های قابل توجهی آغاز شده و بسیاری از آنان در حال به ثمر رسیدن است. فضای رسانه‌ای ما پر است از اخباری که هیچ واقعیتی ندارد و بعد از منتشر شدن اخبار در حدی در فضای رسانه‌ای اقدام به تکذیب اخبار غیر واقعی می‌کنیم؛ خیلی از اخبار را نیز تکذیب نمی‌کنیم زیرا اهمیت خبر آن قدری نیست که نیاز به تکذیب داشته باشد. به این دلیل خیلی از اتفاقات و اقداماتی که چه مدیر عامل و چه اعضای هیئت مدیره رقم زده‌اند در کوران این اخبار گم می‌شود.
نظری با اشاره به گزارش عمل کرد، بیان کرد: در کنار مشکلات جاری که همیشه باشگاه استقلال داشته است و در مدت اخیر بیشتر شده نتوانستیم روی کارهای صورت گرفته و نشان دادن به هواداران تمرکز کنیم، این اتفاق در ماه‌های آتی رخ خواهد داد و به صورت مجزا گزارش عمل کردهایی را خواهیم داد و هواداران خواهد دانست که هرکدام از اعضا چه اقداماتی انجام داده‌اند. مطمئن باشید تمام اقدامات ما تا به امروز بر این بوده تا هرکدام از ما بر پایه وظیفه‌ای که اساس نامه و قانون تجارت بر عهده ما گذاشته عمل بکنیم قطعاً در این راه ضعف‌هایی داشته‌ایم اما هر روز تلاش می‌کنیم در راه بهتر شدن قدم برداریم.
نظری در خصوص ناراحتی برخی از اعضای هیئت مدیره از ابقای محمود فکری، تصریح کرد: شایعه‌ای در چند روز اخیر مطرح شده که در جلسه هیئت مدیره، مدیر عامل باشگاه در تماسی با وزیر داشته یا بلعکس که صحبت‌هایی انجام شده و وزیر تاکید کرده که باید از سرمربی حمایت کنید و محمود فکری باید در استقلال بماند. این خبر از اساس کذب است و کاملاً تکذیب می‌کنیم. هیئت مدیره همراه مدیر عامل همان طور که در روزهای اخیر مطرح کردیم از سرمربی تیم حمایت کرده و می‌کنیم فکری سرمربی تیم ما است و همیشه تلاش می‌کنیم که وی همراه تیم بهترین نتایج را بگیرد. ممکن است ما در کارهای خود ضعف‌هایی داشته باشیم اما همواره تلاش می‌کنیم تا ضعف‌های موجود را برطرف کنیم.
وی در خصوص فرصت دادن نتیجه‌گیری به فکری برای دو بازی، بیان کرد: ما هیچ اولتیماتومی به محمود فکری نداده‌ایم و هیچ جا مطرح نشده است که دو یا بیست بازی دیگر به عنوان سرمربی در تیم فعالیت بکند. هیئت مدیره فکری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و از انتخاب خود تا به امروز دفاع کرده است و همچنان حمایت خواهد کرد. اینکه فکری در ادامه چه نتیجه‌ای بگیرد حتماً به حمایت کادر فنی و مدیریتی باشگاه بستگی دار، همه ما تلاش خواهیم کرد که بهترین نتایج را بگیریم. فکری سرمربی تیم استقلال است و ما تمام حمایت‌های لازم را از او انجام می‌دهیم. در صورت حمایت از تمام افرادی که به صورتی با باشگاه استقلال در تماس هستند چه پیشکسوتان چه مدیران ادواری چه مدیران فعلی و چه هواداران بزرگ باشگاه برای رسیدن به یک هدف مشخص، بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.
وی افزود: از همه افرادی که دوست دارند خودشان به باشگاه استقلال خدمت کنند تقاضا دارم بپذیرند که امروز کسان دیگری مسؤلیت برعهده دارند و اگر واقعاً کسی به دنبال بحث‌های شخصی نیست باید تلاش کند تا کلیت باشگاه بتواند موفق باشد و تیم نتیجه بگیرد. با توجه به تمام مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد در مجموع ما شرایطی داریم که اگر انسجاممان بیشتر شود مجدد به صدر جدول برگردیم و در پایان فصل قهرمانی را به دست آوریم.
نظری در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص عزل شدنش از سمت سخنگویی باشگاه و فعالیت آقای مددی پس از این در این سمت، گفت: با توجه یعنی قرار است من مدیرعامل بشوم؟! بعضی از اخباری که خودمان از آن تعجب می‌کنیم را در برخی روزنامه و خبرگزاری‌ها شنیده‌ایم. مثل خبری که مدتی قبل در خصوص جدایی قطعی سیاوش یزدانی از استقلال یا بازنگشتن قطعی ملیچ به تیم استقلال که شنیدیم که تعجب کردیم. سیاوش یزدانی مشخصاً ماندنی شده و ملیچ نیز به زودی بر خواهد گشت. یک سری مشکلاتی بود در خصوص تأمین منابع که رفع شده و خیلی زود مقدمات بازگشت او در حال فراهم شدن است، مهندس عبدیان در این راستا تلاش‌های زیادی کرده‌اند. من این خبر را همین الان از این خبرنگار شنیدم.
وی در خصوص کنار گذاشتن قلعه نویی بعد از باخت سنگین از گزینه مربی‌گری، اظهار کرد: ما با توجه به اینکه بنایی برای تغییر آقای فکری نداشتیم، تا به امروز در هیچیک از جلسات صحبتی برای جایگزین او نشده است و به طور طبیعی در مورد جایگزین هایش نیز حرفی زده نشده است. هر زمان که به این نتیجه رسیدیم محمود فکری باید تغییر کند در مورد جایگزین هایش نیز صحبت می‌کنیم. از همه کسانی که برای استقلال روزهای خوبی ساختند در هر جایگاهی، برای ما عزیز هستند.
نظری با اشاره به وضعیت فعالیت استقلال در پنجره نقل و انتقالات و نگرفتن بازیکن جدید، گفت: این‌طور نیست. ما تلاش کردیم با بازیکنانی که مد نظر فکری بوده است، صحبت کنیم. این مذاکرات از طرف آقایان عبدیان و مددی در حال پیگیری است. امیدواریم زحمات دوستان و رأی زنی‌های انجام شده به ثمر بنشیند. با توجه به اینکه اگر از جزئیات نقل انتقالات صحبت کنم مشکلاتی به وجود می‌آید از این موضوع صحبتی نمی‌کنم تا کسانی که مد نظر سرمربی است به تیم اضافه شوند. لازم به تاکید است که قرار نیست فردی را از جمع ما خارج شود. امیدواریم آن چیزی که هوادار با تعصب استقلال می‌خواهد نصیبش شود و قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم.
وی در پاسخ خبرنگار در خصوص اینکه در جلسه هیئت مدیره باشگاه که روز شنبه برگزار شد، آیا از سمت وزیر یا معاونان وزیر تماسی درباره ابقای محمود فکری با اعضای هیئت مدیره گرفته شد یا خیر، پاسخ داد: من به این پرسش پاسخ داده‌ام.
نظری در خصوص کارهایی که به عنوان عضوی از هیئت مدیره انجام داده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تفکیک حوزه انجام شده است و هر فرد در حوزه‌ای خاص فعالیت کند، من تا به امروز تلاش کردم در کنار همکاران خوبم در رسانه باشگاه، کارهای لازم را انجام دهیم و تلاش می‌کنیم شرایط رسانه‌ای باشگاه را بهتر کنیم و اوضاع فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی باشگاه را مدیریت کنیم. ما در حوزه مسئولیت اجتماعی ورود کرده‌ایم و در حال رقم زدن کارهای خوبی هستیم. این به معنا نیست در گذشته اقداماتی انجام نشده اما تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و نقاط قوت را پر رنگ تر کنیم. در کنار تمام این موارد، شایعاتی که بعضی موقع‌ها مطرح می‌شود به دلیل زیاد بودن تریبون‌هایی است که در مورد استقلال صحبت می‌کنند، ما از امروز قرار است با خبرهای یک دقیقه‌ای با عنوان برنامه «۴:۴۴ دقیقه» که هر روز در همین ساعت پخش خواهد شد، رویدادهای باشگاه اطلاع‌رسانی کنیم. همچنین در حال انجام کارهای دیگری در حوزه خبری هستیم که به مرور از سمت رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد. من به طور شخصی در تلاش هستم تا ظرفیت‌های دیگر را فعال کنم تا بتوانیم در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم. بهتر است بعد از اینکه کاری را انجام دادیم بیاییم و صحبت کنیم و زیاد در مورد کارهایی که قرار است در آینده صورت بگیرد حرف نزنیم. اخبار خوبی برای شما خواهیم داشت. اگر این حمایت همه جانبه وجود داشته، شاهد روزهای خوبی برای استقلال خواهیم بود.
نظری در پایان بیان کرد: در تلاش هستیم شرایط باشگاه را بهتر کنیم. من از بازیکنان تیم به خاطر ضعف‌هایی که داشتیم معذرت خواهی می‌کنم همچنین از باشگاه پرافتخار استقلال عذر خواهی می‌کنم و قول می‌دهم تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم. لازم به ذکر است بخشی از این مشکلات مالی حاصل اتفاقات گذشته است و این کار ما را سخت کرده است در هر صورت تلاش می‌کنیم اوضاع بهتر شود. از تیم استقلال و هواداران و پیشکسوتان خواهش می‌کنم همدل و همراه باشیم تا بتوانیم شرایط استقلال را روز به روز بهتر کنیم. برخی‌ها در این مدت درخواست تجمع کرده‌اند. ما اصل داستان و وجود نواقص را می‌پذیریم اما هوادار استقلال باید بدانند بعضی‌ها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. از همه افرادی که در برگزاری این نشست کمک کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم این توفیق را به ما داده شود که شرمنده هوادار نباشیم و به قول خود عمل کنیم.
کد خبر 476849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.