ناکارآمدی در منچستر و آرامش در اینتر

روملو لوکاکو که همه در منچستر از او ناراضی بودند و قبولش نداشتند، حالا در اینتر و زیر نظر کونته به ثبات و آرامش رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته یکشنبه _سوم اسفند_ تیم فوتبال اینتر در دربی دلامادونینا توانست رقیب همشهری‌اش میلان را با سه گل در هم بکوبد و با چهار امتیاز بیشتر بالای سر روسونری قرار بگیرند. یکی از گل‌ها را روملو لوکاکو بلژیکی به ثمر رساند.

یک جاهایی در زندگی هست که اصلاً خوب نیستید دست به کارهایی می‌زنید که همه را به خودتان بدبین می‌کنید و شاید از انجام دادن کارهایی که قبلاً می‌توانستید بکنید هم عاجز می‌شوید. در آن روزها لوکاکو خودش را از نگاه خودش می‌دید و دیگران را هم از دید خودشان. او می‌داند این حد نهایت تواناییش نیست و توانایی‌هایش بیشتر از اینها است اما فقط الان آرامش ندارد که آن‌ها را عملی کند و فقط دوست دارد که درک شود.

اما آن‌هایی که دارند از بیرون نگاهش می‌کنند تحملش نمی‌کنند. باورشان نمی‌شود که این خود واقعی لوکاکو نیست، او را می‌کوبند و حرف‌هایی می‌زنند که فقط بیشتر ناراحتش می‌کند.

همه این روزها را تجربه کرده‌اند روملو. به خاطر همین بود که وقتی داشتی تلاش می‌کردی از منچستر بروی عده‌ای تو را درک می‌کردند. می‌دانستند چقدر آنجا ماندن برایت عذاب‌آور شده است. کنار آدم‌هایی که نمی‌خواهند باور کنند که تو چقدر ارزش داری. خودت هم حتی بعدش گفتی که همه آنجا تقصیرها را گردن من می‌انداختند و دیگر نمی‌توانستم تحمل کنم. نه تقصیر تو بود و نه تقصیر آنها، شما فقط در زمان بدی با هم آشنا شدید.

حالا اما فوتبالی‌ها احساس می‌کنند لوکاکو در امن ترین جای دنیا قرار دارد. در اینتر و زیر نظر مردی که در چلسی هم داشتنش را آرزو می‌کرد و سرانجام با آبی‌های ایتالیا به مُراد دلش رسید.

تو فوق‌العاده‌ای روملو. جوری که با توپ کار می‌کنی چشم آدم را خیره می‌کند. سرعتت علی‌رغم آن هیبت تنومندت ستودنی است و عطشت برای رسیدن به موفقیت آدم را سر ذوق می‌آورد. تو طرفداران خاص خودت را داری، از آن لحظه‌ای که پنالتی‌ات را به دستان نویر کوبیدی و اشک ریختی، وقتی که با لباس اورتون دلبری می‌کردی و یا آن زمان که مدافعان برزیل را مقهور توانمندی‌هایت کردی.

طرفدارانت همیشه می‌دانستند یک جا بیشتر از همیشه خودت را ثابت می‌کنی. تو حالا در ترکیب اینتر واقعاً بدون جایگزین هستی.

کد خبر 476802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.