تمرکز بودجه قزوین تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تاکنون ۸۰ درصد بودجه شهرداری قزوین با حضور مدیران سازمان‌های زیر مجموعه در صحن شورا تصویب شده است.

مهدیه سادات قافله باشی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قزوین اظهار کرد: ۸۰ درصد بودجه شهرداری قزوین با برگزاری جلسات فشرده شورای شهر تصویب شده و سعی خواهیم کرد تا مهلت مقرر ۱۰ اسفند ماه بودجه را نهایی و به شهرداری ابلاغ کنیم.

وی با بیان این که میزان بودجه ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است، گفت: میزان بودجه در بخش هزینه‌های جاری ۲۷ درصد و در بخش عمرانی ۳۰ درصد رشد داشته است؛ البته بیشترین رشد میزان بودجه مربوط به سازمان آرامستان‌ها با ۹۰ درصد و سازمان میادین و مشاغل شهری با ۸۰ درصد و کمترین رشد میزان بودجه مربوط به باغستان با ۲ درصد رشد بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و دبیر شورای شهر قزوین گفت: تا کنون بودجه سازمان‌های حمل و نقل، تاکسیرانی، فاوا، باغستان اتوبوسرانی، پایانه‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، دهکده طبیعت، بررسی و تصویب شده است همچنین پروژه‌های عمرانی مناطق سه‌گانه، پارک‌ها، خانه‌های فرهنگ، پیاده روها، روکش آسفالت و جدول‌گذاری بررسی شده است.

قافله باشی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد باقی مانده متعلق به بودجه معاونت عمرانی است، تمرکز بودجه امسال بر اجرای پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام است و در برخی از ردیف‌ها بودجه اصلاح شده و کاهش یا افزایش داشته‌ایم.

کد خبر 476785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.