۵۵ دستگاه اتوبوس در زاهدان بازسازی می‌شود

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زاهدان گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس با کمک‌های بلاعوض این سازمان و ۴۰ دستگاه با دریافت تسهیلات کم‌بهره از محل صندوق کار آفرینی امید بازسازی و وارد ناوگان خدمات‌رسانی این شهر خواهند شد.

به گزارش ایمنا، جلیل دهقانی در این باره اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان زاهدانی و ترویج استفاده از حمل و نقل عمومی، پروژه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر زاهدان با جدیت در دست اقدام قرار گرفت و از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

وی افزود: این بازسازی با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در محل تعمیرگاه این سازمان آغاز و بازسازی این خودروها اقدامی مؤثر در راستای بهبود چرخه حمل و نقل عمومی و افزایش رضایت شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایمنا، یکی از چالش‌های اساسی فراروی برنامه‌ریزی شهری رشد پیوسته میزان ترافیک بوده که دستیابی به توسعه شهری پایدار را تحت تأثیر قرار داده از این رو در نظام‌های شهری، شبکه معابر و سیستم‌های حمل و نقل درون شهری تأثیرات مختلفی بر توسعه شهرها و اراضی گذاشته و در مجموع می‌توان گفت که شبکه‌های حمل و نقل نه تنها در جابه‌جایی کالا و مسافر بلکه بر توسعه نیز تأثیر می‌گذراند.

منبع: ایرنا

کد خبر 476783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.