نباید تنها به فکر منافع شخصی خود باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نباید تنها به فکر تامین منافع شخصی خود باشیم، زیرا این موضوع در شهر قابل قبول نیست. جلب رضایت مردم همیشه برای ما در اولویت است و همیشه مردم باید پیروز این میدان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری امروز _دوشنبه ۴ اسفندماه_ در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد سالروز ولادت امام جواد (ع) فرزند امام رضا (ع) را تبریک گفت و اظهار کرد: روز بزرگداشت خواجه نصیر طوسی و روز مهندس را پیش رو داریم که این روز را به همکارانم در شهرداری و شورای شهر تبریک می‌گویم، " مهندسی" در جامعه گسترده شده است این قشر از جامعه طرز تفکر و رفتار خاصی دارند، زیرا می‌توانند با راهکارهای جدید مسئله‌ها را حل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک روز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد گفت: مردان این سرزمین در شرایط سخت اقتصادی با انبوهی از مشکلات مواجه هستند با این وجود توانسته‌اند نیازهای خانواده خود را تأمین کنند، لازم است در این مناسبت‌ها از زندگی این افراد بزرگ درس عبرت بگیریم.

حیدری با بیان اینکه نوع برخورد امام علی (ع) با مخالفان به گونه‌ای بود که تا زمانی که دست به سلاح نبردند آنها را از بیت‌المال محروم نکردند، ادامه داد: تاکنون هیچ مدافع حقوق بشری مانند حضرت علی (ع) متولد نشده است؛ زیرا هیچ کس به این شکل نمی‌تواند عدالت را در جامعه برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای عدالت و پرهیز از رفتار دوگانه در کشور اتفاقات خوبی را رقم می‌زند، صاحبان قدرت نباید میان کارکنان خود تبعیض قائل باشند، زیرا این دوگانگی موجب می‌شود در اثر بخشی موضوعات دچار مشکلاتی شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه همه ما نواقصی داریم و باید آنها را حل کنیم، اضافه کرد: شورای پنجم بر اساس قانون اساسی پا به میدان گذاشت و تاکنون هر چه در توان داشته برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های شهری به کار گرفته است؛ اما با توجه به مستنداتی که وجود دارد شاهد دوگانگی‌هایی بودیم که نوع برخوردها را می‌توان به شکل برجسته نشان داد؛ رفتار دوگانه با عدالت ناسازگار است؛ نباید تنها به فکر تامین منافع شخصی خود باشیم، زیرا این موضوع در شهر قابل قبول نیست. جلب رضایت مردم همیشه برای ما در اولویت است و همیشه مردم باید پیروز این میدان باشند.

حیدری با بیان اینکه روز پنجشنبه به نام روز وکیل نامگذاری شده است، تصریح کرد: کانون وکلا جزء قدیمی‌ترین نهادها است که بدون وابستگی به دولت از حق مردم دفاع می‌کند که در این زمینه تاکنون نیز نقش خوبی را ایفا کرده است؛ همه باید تلاش کنند تا این استقلال موجود همچنان باقی بماند تا دانش حقوقی مردم نیز بالا برود.

کد خبر 476735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.