نهمین ایده کاپ شهری با محوریت مدیریت پسماند

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: نتایج نهمین ایده کاپ شهرداری با مشورت فکری دانش آموزان با موضوع و محوریت مدیریت پسماند تا اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نهمین ایده کاپ شهرداری با محوریت مدیریت پسماند از مشورت فکری دانش آموزان اصفهان بهره مند شده است، در این راستا با اداره کل آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: دانش آموزان در سطوح مختلف از دبستان دوره اول و دوم، دبیرستان دوره اول و دوم و هنرستان در این ایده کاپ مشارکت خواهند داشت، برای مقطع دبستان دوره‌های آموزشی با موضوع ایده پردازی نیز از طریق شبکه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد، همچنین در مقاطع دبیرستان و هنرستان آموزش‌های تکمیلی‌تر بعد از ارزیابی مرحله اول نسبت به تیم سازی دانش آموزان در این مقاطع اقدام و ایده خود را تحت حمایت قرار داده و تبدیل به کار اجرایی می‌کنند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه نهمین ایده کاپ آغاز شده است، ادامه داد: ارزیابی‌ها در دو مرحله اتفاق خواهد افتاد و اعلام نتایج تا اردیبهشت ماه جمع بندی می‌شود، سپس جوایز پیش بینی شده به ایده‌های برتر با حمایت معنوی از مشارکت کنندگان انجام خواهد شد.

کد خبر 476725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.