معرفی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی چین

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان از تولید و انتشار ۱۰ فیلم و کلیپ کوتاه در معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان به زبان چینی به مناسبت سال نوچینی خبر داد.

علیرضا مساح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این کلیپ‌ها به همت اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده که درصدد است تا اصفهان را بیش از پیش معرفی کند.

وی افزود: کلیپ‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی وی چت و ویبو در کشور چین، جاذبه‌های گردشگری مهم شهر اصفهان همچون میدان نقش جهان، باغ پرندگان، مسجد امام، عمارت عالی قاپو، برخی از خانه‌های تاریخی اصفهان، حمام علی قلی آقا و کلیسای وانک معرفی می‌کند.

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه کلیپ‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان با روایت و زیرنویس چینی در حال انتشار است، تصریح کرد: با توجه به تنوع گویش و فرهنگ در زبان چینی سعی شده است تا با روایت و زیرنویس چینی، ترجمه‌ای قابل استفاده برای چینی‌ها تهیه و منتشر شود.

وی ادامه داد: در ابتدا در نظر داشتیم که این کلیپ‌ها به صورت رسمی جاذبه‌های مهم گردشگری شهر اصفهان را معرفی کند، اما با توجه به جذابیت رازآلودی در فرهنگ و سلیقه چینی‌ها این کلیپ‌ها با اهمیت به موضوع، به صورت رمزآلودی تولید شد.

مساح خاطرنشان کرد: ایرانیان مقیم کشور چین و نمایندگی رسمی ایران در کشور چین در تهیه و انتشار کلیپ و فیلم‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان با اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همکاری کردند.

کد خبر 476719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.