تردد ایمن شهروندان با بهره‌برداری از جاده مدیسه به کله‌مسیح

شهردار زاینده‌رود گفت: احداث جاده دسترسی محلات مدیسه به کله‌مسیح به صورت مشترک بین شهرداری‌های زاینده‌رود و باغشاد در حوزه استحفاظی هر یک از شهرها با هدف تردد ایمن شهروندان به مرحله اجرا رسید.

ابوالفضل توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخش قابل توجهی از خدمات شهری به بخش‌هایی چون احداث معابر، آسفالت، جدول گذاری، پیاده‌روسازی و همچنین احداث و ساماندهی بوستان‌های شهری معطوف بوده چراکه شهروندان در این حوزه‌ها انتظارات بسیاری از شهرداری‌ها دارند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری زاینده‌رود در دوره پنجم، رفع مشکلات و خدمات رسانی شایسته به شهروندان در همه محلات شهر بوده است، از این رو احداث جاده دسترسی محلات مدیسه به کله‌مسیح به صورت مشترک بین شهرداری‌های زاینده‌رود و باغشاد در حوزه استحفاظی هریک از شهرها به مرحله اجرا رسید.

شهردار زاینده‌رود تصریح کرد: شهرداری  همواره خود را متعهد به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برقراری ترددهای ایمن درون شهری دانسته و برهمین اساس فاز نخست احداث جاده دسترسی محلات مدیسه به کله‌مسیح اجرا شد.

وی عنوان کرد: فاز دوم این پروژه شامل زیرسازی و آسفالت بوده که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه این مهم در سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد تا تردد ایمن شهروندان در مسیر دو محله شهرهای زاینده‌رود و باغشاد میسر شود.

کد خبر 476703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.