آماده‌باش ستاد مدیریت بحران صومعه‌سرا برای مقابله با برف

شهردار صومعه‌سرا از آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله بارش برف خبر داد.

میثم کیانی فرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی استان گیلان مبنی بارش برف در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری در استان و شهرستان صومعه‌سرا نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: در زمان هشدار هواشناسی جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری صومعه‌سرا به سرعت تشکیل شده و نیروها چارت بندی و شیفت بندی می‌شوند و همه کارکنان به وظایف خود آشنا هستند.

شهردار صومعه‌سرا عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر دارای یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بابکت، دو عدد تیغه برف روب، پنج دستگاه کمپرسی و چهار دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری یک تانکر هشت هزار لیتری سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات را برای مواقع بحرانی تهیه و ذخیره کرده است.

کیانی فرد افزود: برای زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر اصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس تدابیر لازم پیش بینی شده است.

شهردار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شهرداری درختان پرخطر فضای سبز شهری را با همکاری اداره برق هرس کرده است و نیروها در هنگام بارش برف به صورت مرتب درختان را شاخه تکانی و از شکسته شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان صومعه‌سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 476677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.