سهم قابل توجه مناسب‌سازی شهر در بودجه ۱۴۰۰ اصفهان

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای سال آینده بودجه قابل توجهی در این خصوص پیش‌بینی شده که در صورت تحقق، اتفاقات خوبی را در شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی امروز (یکشنبه) در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: کلانشهر اصفهان امروز با خیز قابل توجه در جهت تبدیل شدن به شهری زیست پذیر برای همه شهروندان درحال حرکت بوده اقدامات ارزشمندی در این شهر برای رسیدن به شهر دوستدار کودک و سالمند انجام شده است.

وی افزود: دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی را یکی از ویژگی‌های شهر زیست‌پذیر دانست و افزود: مدیران حوزه شهرسازی سالهاست برای مناسب‌سازی شهر برای معلولان، جانبازان و سالمندان در معابر شهری قول داده‌اند که گاهاً در حد شعار بوده و هرچند حرکتی ارزشمند در اصفهان انجام شده اما یقیناً این مقدار کفایت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای سال آینده بودجه قابل توجهی در این خصوص پیش‌بینی شده که در صورت تحقق، اتفاقات خوبی را در شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستور ویژه شهردار اصفهان برای راه‌اندازی سامانه حمل‌ونقل ویژه معلولان، انتظار داریم در نیمه دوم اسفندماه این دستور محقق شود.

محمدی خطاب به معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز، انتظار داریم کارگران شهرداری امسال نیز به موقع به حقوق و مزایای شب عید نوروز برسند.

وی اظهار کرد: خطوط ویژه دوچرخه اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است اما چون توجیه و آموزش‌های لازم برای اجرای آن انجام نشده، مردم در برابر ان مقاومت کرده و سبب دلخوری برخی شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز درخواست کرد:

برای همراهی مردم با اجرای مسیرهای ویژه دوچرخه، از حوزه‌های فرهنگی و شهروندی شهرداری کمک گرفته شود.

کد خبر 476637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.