سرنوشت جالبِ ادی هوتر؛ فرانکفورت مدعی قهرمانی بوندس لیگا!

تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت با پیروزی مقابل بایرن مونیخ آلمان که قهرمان اروپا است، با ادی هوتر حالا میتواند مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ آلمان لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای بعضی از آدم‌ها فراز و فرود آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که فکر می‌کنی آن آدم خیلی از چیزهایی که دیگران در طول سالیان طولانی با آن مواجه شدند را در کمترین زمان ممکن تجربه کرده است. برای "ادی هوتر" اتریشی، (سرمربی آینتراخت فرانکفورت) اتفاق‌های جالب خیلی سریع رقم خوردند.

او که بعد از نیکو کواچ کروات، هدایت آینتراخت را برعهده گرفت، در فصل اول مربیگری‌اش در فرانکفورت عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و توانست علاوه بر کسب نتایج قابل قبول در مسابقات اروپایی، عنوان برترین مربی بوندسلیگا را هم مال خودش کند.

عقاب‌ها (لقب فرانکفورت) که در رده هفتم جدول کارشان را به اتمام رساندند امیدوار بودند که فصل بعد نتایج بهتری را با مربی خودشان کسب کنند، اما همه چیز مطابق انتظار آن‌ها پیش نرفت و دست تقدیر برای مرد اتریشی نقشه‌ی سقوط کشیده بود تا او خیلی زود با به زیرکشیده شدن هم آشنا شود.

بعد از وقفه‌ی کرونایی یک شکست برابر مونشن گلادباخ، "ادی هوتر" را تا مرز اخراج هم پیش برد اما این امر اتفاق نیفتاد تا بالاخره آنها فصل را در میانه جدول به پایان برسانند. فصل ۲۱-۲٠ حتی می‌توانست از فصل پیش هم برای هوتر بدتر باشد. تیم او بعد از چند برد، هفته‌ها رنگ پیروزی را ندید و میان تساوی‌های پرشمارش یک باخت سنگین را برابر بایرن مونیخ هم متحمل شد.

بعد از دومین شکست آنها در بوندسلیگا برابر ولفسبورگ، دیدار با مونشن گلادباخ هم می‌توانست تکرار تهدید گذشته باشد. همه چیز اما به یکباره عوض شد تا دیگر همه درباره موفقیت‌هایی که آنها می‌توانند کسب کنند صحبت کنند.

بعد از تساوی با یک یار کمتر برابر مونشن گلادباخ، تیم هوتر در ۹ بازی، ۸ برد به دست آورد. اتفاقی که آنقدر مهم بود که غم حذف از دی‌اف‌بی‌پوکال (جام حذفی آلمان) را به دست فراموشی بسپارد. و حالا همه باز هم از صعود مرد اتریشی شگفت زده می‌شدند.

خودش اگرچه قبل بازی با بایرن در هفته بیست و دوم این فصل فوتبال آلمان، در نشست خبری عنوان کرد که در مورد تیمش دارد بزرگنمایی می‌شود و آنها در سطح بایرن نیستند، اما از نوع صحبت‌هایش می‌شد فهمید که چقدر مصمم است تا باخت تحقیرآمیزشان در آلیانز آرنا را با یک برد شیرین در "والداشتادیون" (ورزشگاه خانگی آینتراخت) جبران کند.

نمایش خوب آنها در دیدار برابر قهرمان اروپا نشان داد که پرواز عقاب‌ها به سمت سهمیه جدی‌تر از قبل صورت گرفته و این بار قرار است که با اوج گرفتن بی‌حد خودشان، دیگر مدعیان را به چالش بکشند.

ادی هوتر شب گذشته، شنبه- سوم اسفند ماه- با تحمیل این شکست به همتای آلمانی‌اش، باعث شد که تعداد شکست‌ها و جام‌های فلیک مساوی شود، مردی که در حساس‌ترین بازی خودش در لیگ، تأثیر گذار ترین ستاره‌اش یعنی "آندره‌سیلوا" را هم در اختیار نداشت، اما با این وجود توانسته از پس بهترین تیم جهان بربیاید.

نیمه بالایی جدول بوندس لیگا امسال عرصه یک جنگ تمام عیار است، بین تیم‌هایی که هدف اولشان قرار گرفتن بین رده‌های دوم تا چهارم است اما قهرمان شدن را هم غیر ممکن نمی‌دانند، و اگر قرار باشد روند ناکامی بایرن ادامه پیدا کند، مطمئناً یکی از تیم‌هایی که می‌تواند امید قهرمانی داشته باشد، همین آینتراختِ جذابِ آقای هوتر است.

کد خبر 476626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.