پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۴ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بیش از ۲۸ هزار تومان کاهش را تجربه کرد و به کانال یک میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید که پیش‌تر از سوی بسیاری از کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار آزاد طلا و جواهرات پیش بینی شده بود.

وی افزود: تقاضای قابل توجهی برای خرید طلا، سکه و جواهرات در بازار آزاد وجود ندارد و به همین دلیل در صورتی که شاهد افزایش تقاضا برای خرید موارد مذکور در بازار آزاد در بازه زمانی روزهای آینده نباشیم، کاهش ارزش اونس جهانی طلا منجر به کاهش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای طلا و جواهر ایران خواهد شد.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: نقش بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور در مدیریت نرخ طلای ۱۸ عیار و تزریق طلا به بازار در روزهای اخیر بسیار کمرنگ بوده و این روند کاهشی را نمی‌توان از دستاوردهای بانک مرکزی و دستگاه‌های اقتصادی دولت دانست.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 476609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    چسم بسته غیب گفتی. تا فردا صبر کن... .