۷۰ درصد ظرفیت تولید فرش در اصفهان استفاده نشده است

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: حداکثر ظرفیت ۳۰ درصد استان در تولید فرش وارد شده و باید ۷۰ درصد مابقی ظرفیت تولید فرش در استان اصفهان استفاده شود.

حسن زمانی در خصوص اقدامات شده در خصوص صنعت فرش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصمیماتی در مورد صنعت فرش گرفته شده است و مواردی باید اصلاح شود که قطعاً اثر خود را در این صنعت می‌گذارد.

وی در خصوص موانع وارداتی مواد اولیه صنعت فرش گفت: موضوع بعدی در مورد واردات ابریشم است؛ تعرفه‌هایی که گذاشته شده مانعی برای ورود است و این تأثیر خودش را در بافت فرش نفیس ما گذاشته است؛ امیدواریم با توجه به پیشنهاداتی که مسئولین استانی ارائه کردند بتوانیم موانعی که سر راه صنعت فرش قرار گرفته است را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: وقتی نماینده مجلس بودم به عنوان یکی از طراحان، مبحث بیمه شدگان را داشتم. اکنون شدیداً دنبال این هستیم که تمامی بافنده‌ها را بیمه کنیم.

زمانی با اشاره به ظرفیت‌های تولید فرش در استان اصفهان گفت: استان اصفهان نشان داد که در زمینه تولید فرش حرف اول و دوم را در کشور می‌زند و باید از تمامی پتانسیل صنعت فرش در استان اصفهان استفاده شود، بنا بر گزارش گردآوری شده از ظرفیت تولیدی صنعت فرش استان اصفهان، حداکثر ظرفیت ۳۰ درصد استان در تولیدفرش  وارد شده و باید کاری بشود که ۷۰ درصد مابقی را وارد تولید کنند.

کد خبر 476594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.